Sunrose Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 (endret) Hvor overnatter dere når dere er i Oslo? Har prøvd mange av de vanlige hotellene men vurderer å prøve noen rimeligere. Feks når jeg er i oslo er vel det eneste jeg gjør å sove og å dusje/stelle meg på hotellrommet. Noen som kan anbefale noen rimeligere hotell i Oslo som ligger sånn gangavstand fra sentrum? Eller hvor pleier du overnatte selv og kan du anbefale det stedet? Endret 25. januar 2008 av Sunrose
Snuppelure Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Hva legger du i rimelig? Og må du ha hotellstandard? For å komme deg særlig under 1000-lappen må du nok fire på enten standard eller gangavstand....
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Hvor overnatter dere når dere er i Oslo? Har prøvd mange av de vanlige hotellene men vurderer å prøve noen rimeligere. Feks når jeg er i oslo er vel det eneste jeg gjør å sove og å dusje/stelle meg på hotellrommet. Noen som kan anbefale noen rimeligere hotell i Oslo som ligger sånn gangavstand fra sentrum? Eller hvor pleier du overnatte selv og kan du anbefale det stedet? Anker hotell er billig og ligger sentralt Har bodd der en natt før, var fin og bra!
Sol79 Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har også hørt at Cochs Pensjonat er billig i tillegg til Anker Hotell. Grefsen Vandrehjem er også et alternativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå