Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Er det noen som har god erfaring med kjøp av sminkekoster fra ebay? Ser det er mye utvalg fra hong kong der som er superbillige, men er veldig skeptisk på kvalitet, selv om selgeren har 99.9 % positiv.. Leter etter gode sminkekoster til øyenskygge osv..
Fat Sally Lee Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Kjør på! Jeg har kjøpt flere sett på ebay, både av de billige typene, og high-end varer. Alle kostene har vært av god kvalitet, og kostet en brøkdel av det de gjør her hjemme.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Kjør på! Jeg har kjøpt flere sett på ebay, både av de billige typene, og high-end varer. Alle kostene har vært av god kvalitet, og kostet en brøkdel av det de gjør her hjemme. Så bra å høre! Har du noen anbefalinger av selgere? Jeg såg på en fra hong kong som hadde masse utvalg til en billig penge: BUNBUNCITY Har du kjøpt noe derfra?
Fat Sally Lee Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har ikke kjøpt fra den selgeren, men er feedbackprosenten høy, kan du trygt kjøpe. Det er en stund siden jeg kjøpte mine børster, så jeg husker dessverre ikke hvilke selgere det var, men den ene pakken ble sendt fra Hong Kong. Tok bare et par dager før pakken kom også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå