Gå til innhold

Tips til gode hudpleieprodukter

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet

Jeg er 26.Og lurer pA hvilken hudpleie serie jeg burde bruke.Jeg har tor hud,med noen kviser.

Jeg bruker gentle cream exf-dermalogica.Rensegele fra apoteket,en billig krem fra apoteket.Nu vil jeg innvistere i noe bra igjen:)

Trenger:

peeling

Serum

Renser

Fuktighetskrem med aldringsforebuggende effekt kanksje....

Noen tips fra dere??

Tusen takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å pröve flere ting fra Dermalogica? Kjöp et prövesett fra Strawberryenet först, kanskje, så får du testa litt.

Kan anbefale Spesial Cleansing Gel (alle hudtyper), Active Moist (men den er for fet hud), og Skin prep Scrub. Liker serien godt. Har også en rens for fet hud med kviser som heter Anti-Bac. Har ikke testa den så mye, men er fin for kvisete bryst ag nakkeparti. Tör ikke pröve den i ansiktet, da den törker ut endel.

Skrevet

Nivea young er en serie med bra hudpleieprodukter. Er ikke så alt for dyre heller. Synes de funker veldig bra:)

Skrevet

Ville ikke gått for "billig-produkter" som Nivea (no offence, Maijja) hvis du har den hudtypen du beskriver. De passer ofte best for de med normal hud. Har brent meg på den selv også. Apoteket er nok et bedre alternativ hvis det ikke skal være så dyrt. Selv sitter jeg og venter på Dermalogica-produkter jeg har bestilt. Henger meg på Rexina her, og mener du kanskje burde prøve flere Dermalogica-produkter dersom du er fornøyd med det du allerede har.

Skrevet

Hvis du har tørr hud men med urenheter, må du ikke finne på å kjøpe hudpleieserier som er tilpasset de med fet ungdomshud. Det vil bare tørke ut huden din ytterligere. Du trenger heller produkter som får huden i balanse, så forsvinner urenhetene ofte med bedre kosthold og mindre stress.

Jeg er veldig fornøyd med decleor:

.neroli anisiktsessens

-hydra floral ansiktskrem

-decleor cleansing gel

-

Bruker også en del produkter fra clinique:

-all about eyes

-peeling

-maskene fra clinique, har både en dyptrensende og en fuktgivende.

Dette er iallefall produkter jeg er fornøyd med etter å ha prøvd meg fram litt. Ikke sikkert dette vil passe deg. Jeg har tørr hud, men urenheter. Bestiller fra SN, så blir ikke så dyrt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...