Gjest Britt Banditt Skrevet 25. januar 2008 #21 Skrevet 25. januar 2008 Er det værre enn en naturtro dildo? Man har vel ikke et forhold til en naturtro dildo vel? Det virket jo som om enkelte av disse trodde realdollsa var levende.. Huff.
Gjest StockDama Skrevet 25. januar 2008 #22 Skrevet 25. januar 2008 Joda, forholdet de har til dukkene er litt.....spesielt. Men som det også blir sagt i dokumentaren er at dette er mennesker som sjeldent har sjangs til å noengang kunne få seg en kjæreste. Om det er det som gjør de glade, så værsegod, litt sært er det, men det fins jammen meg mye annet rundt i verden som er minst like sært =D (adult baby for å nevne en ting)
Kristaa Skrevet 25. januar 2008 #23 Skrevet 25. januar 2008 Ingen av mennene var jo noe typiske typer som aldri får seg noe...? Han som fikk seg ordentlig dame brukte de jo mer som en Barbara, mens han unggutten var litt mer "kjærstete"... Men for all del, dersom de er fornøyd så er vel alt såre vel... Men virker jo merkelig, som et slags substitutt?
Jalp Skrevet 25. januar 2008 #25 Skrevet 25. januar 2008 Men hva om dette blir et vanlig sexhjelpemiddel for menn, på lik linje med dildoer og vibratorer for kvinner? Hva hvis menn i etablerte forhold kjøpte seg en slik dukke for å ha som sexhjelpemiddel? Det spørsmålet er det ikke særlig stor iver etter å svare på ser jeg... Kan det være fordi mange ville ha syntes at det hadde vært ille? Og egentlig så er det ikke særlig stort rom for at menn skulle kunne skaffe seg sexhjelpemidler når man er i et forhold? Jeg begynner så smått å tro at mange kvinner ikke liker tanken på at mannen deres skal kunne benytte seg av sexhjelpemidler slik de selv gjør. Har jeg rett?
Kristaa Skrevet 25. januar 2008 #26 Skrevet 25. januar 2008 Men hva om dette blir et vanlig sexhjelpemiddel for menn, på lik linje med dildoer og vibratorer for kvinner? Hva hvis menn i etablerte forhold kjøpte seg en slik dukke for å ha som sexhjelpemiddel? Det spørsmålet er det ikke særlig stor iver etter å svare på ser jeg... Kan det være fordi mange ville ha syntes at det hadde vært ille? Og egentlig så er det ikke særlig stort rom for at menn skulle kunne skaffe seg sexhjelpemidler når man er i et forhold? Jeg begynner så smått å tro at mange kvinner ikke liker tanken på at mannen deres skal kunne benytte seg av sexhjelpemidler slik de selv gjør. Har jeg rett? Forskjellen her er vel egentlig om mannen ser på dukken som et rent sexleketøy eller som noe han er følelsesmessig og sosialt knyttet til.
Vitamina Skrevet 25. januar 2008 #27 Skrevet 25. januar 2008 Men hva om dette blir et vanlig sexhjelpemiddel for menn, på lik linje med dildoer og vibratorer for kvinner? Hva hvis menn i etablerte forhold kjøpte seg en slik dukke for å ha som sexhjelpemiddel? Det spørsmålet er det ikke særlig stor iver etter å svare på ser jeg... Kan det være fordi mange ville ha syntes at det hadde vært ille? Og egentlig så er det ikke særlig stort rom for at menn skulle kunne skaffe seg sexhjelpemidler når man er i et forhold? Jeg begynner så smått å tro at mange kvinner ikke liker tanken på at mannen deres skal kunne benytte seg av sexhjelpemidler slik de selv gjør. Har jeg rett? Jeg er veldig for sex-hjelpemidler! Men jeg tror kanskje jeg hadde reagert om samboer drev å pulte en hel dame, fremfor bare en fleshlight for. eks. Og omvendt... tror han hadde syntes det var utrolig teit om jeg tok med meg en hel ken-dokke i naturtro materiale med giga-penis og pulte løs.. Har det gått så langt så er det ikke sexhjelpemiddel, men erstatning for noe mer.
Gjest Wolfmoon Skrevet 25. januar 2008 #28 Skrevet 25. januar 2008 Jeg er veldig for sex-hjelpemidler! Men jeg tror kanskje jeg hadde reagert om samboer drev å pulte en hel dame, fremfor bare en fleshlight for. eks. Og omvendt... tror han hadde syntes det var utrolig teit om jeg tok med meg en hel ken-dokke i naturtro materiale med giga-penis og pulte løs.. Har det gått så langt så er det ikke sexhjelpemiddel, men erstatning for noe mer. Enig med dette. Både bruken og at det i dette tilfellet er en dukke som er laget for å være "naturtro". Hva er poenget med å ha kjæreste da? I min verden mangler du ganske mange vesentlige deler av en mann i en dildo
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2008 #30 Skrevet 25. januar 2008 Enig med dette. Både bruken og at det i dette tilfellet er en dukke som er laget for å være "naturtro". Hva er poenget med å ha kjæreste da? I min verden mangler du ganske mange vesentlige deler av en mann i en dildo Hæ hva da? Mannen gjør jo ikke mere husarbeid enn dildoen uansett!
Gjest Wolfmoon Skrevet 25. januar 2008 #31 Skrevet 25. januar 2008 Hæ hva da? Mannen gjør jo ikke mere husarbeid enn dildoen uansett! Nå er ikke jeg bare ute etter noen å dele husarbeidet og ha sex med da. Dessuten er det ikke like godt å legge seg godt inntil en dildo, som det er å ligge godt inntil en god og varm mannekropp. Så bare der har du et poeng til mannen over dildoen i min verden
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2008 #32 Skrevet 26. januar 2008 Og egentlig så er det ikke særlig stort rom for at menn skulle kunne skaffe seg sexhjelpemidler når man er i et forhold? Jeg begynner så smått å tro at mange kvinner ikke liker tanken på at mannen deres skal kunne benytte seg av sexhjelpemidler slik de selv gjør. Har jeg rett? Dette er jo rent nissetøys. Min mann har to av de der "lommevaginaene". Det var full suksess:)Han har også diverse ymse dvd`er med den fetisjen han har.... Jeg får ikke noe ut av det, men han må bare kose seg:) Dessuten har mange menn allerede brukt sexhjelpemidler i mange år:prostituerte, så det er jo ikke akkurat noe nytt. Høyrehånden er jo også et godt sexhjelpemiddel. Egentlig synes jeg ikke synd på menn i det hele tatt. Dere har det jammen enkelt når det kommer til å tilfredsstille dere selv uten et helt lager av hjelpemidler. Jeg hadde jublet høyt om alt som behøvdes for å få en orgasme var høyrehånden min.
FantasDick Skrevet 26. januar 2008 #33 Skrevet 26. januar 2008 "Ussel kroppsdel"???????? Ja..? Den er jo ikke stor, akkurat.
Gjest Annen gjest Skrevet 26. januar 2008 #34 Skrevet 26. januar 2008 Ja..? Den er jo ikke stor, akkurat. Ussel betyr ikke liten. Det betyr tarvelig, elendig, fattigslig osv.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 26. januar 2008 #35 Skrevet 26. januar 2008 Men hva om dette blir et vanlig sexhjelpemiddel for menn, på lik linje med dildoer og vibratorer for kvinner? Hva hvis menn i etablerte forhold kjøpte seg en slik dukke for å ha som sexhjelpemiddel? Det spørsmålet er det ikke særlig stor iver etter å svare på ser jeg... Kan det være fordi mange ville ha syntes at det hadde vært ille? Og egentlig så er det ikke særlig stort rom for at menn skulle kunne skaffe seg sexhjelpemidler når man er i et forhold? Jeg begynner så smått å tro at mange kvinner ikke liker tanken på at mannen deres skal kunne benytte seg av sexhjelpemidler slik de selv gjør. Har jeg rett? Ro deg ned, du begynner å miste gangsynet mann. Jeg synes faktisk det er en forskjell om dama har en dildo/vibrator eller en Ken-dukke. Selv om Ken-dukker bare blir brukt til seksuell tilfredstillelse er det.. vel, litt for sært. For man trenger ikke en hel dukke for å få tilfredstillelse. Så da har man dukken for å dekke andre behov. Disse real-doll som var i programmet, var som andre har påpekt, enda mer til for å dekke et sosialt og ikke bare et seksuelt behov. Personlig så synes jeg det er mer enn litt creepy med folk som snakker og oppfører seg til dukker som de var levende vesen. Naturlig for barn i førskolealderen å tro at dukker er levende vesen, mens hos voksne er det langt fra det. Vel og merke, så hadde jeg funnet døra jævlig raskt om jeg kom inn når dama sa at hun ville ha litt alenetid med dildoen, og jeg så henne snakke og stryke og ha samtale med dildoen som om det var et annet menneske hun hadde et forhold til.
Jalp Skrevet 26. januar 2008 #36 Skrevet 26. januar 2008 Det må av og til en provokatør til for å skape refleksjon og bevissthet. Vi kan jo dra dette litt videre og sette fokus på disse maskinene som er laget for å tilfredsstille kvinner. En av disse kalles visst Zybian eller noe sånt. Nå er jo ikke dette allekvinneseie, men jeg har inntrykk av at de er fullt ut aksepterte så lenge de fungerer etter hensikten,- altså å bidra til kvinners orgasmer. Jeg har ikke hørt noen snakke om at dette er trist eller tragisk, slik man f.eks. hører her i denne tråden. Det blir påpekt at man er avhengig av vibrator eller dildo for å få orgasme, og at det er så lettvint for menn. Men kan man være så sikre på at det virkelig er slik for menn? Alle menn? Det jeg mener å utfordre på er prinsippet om at ethvert sexhjelpemiddel som funker for den enkelte bør kunne aksepteres uten at man får med seg ord som tragisk, trist og stakkarslig på kjøpet. I prinsippet så mener jeg at enhver mekanisk gjenstand som virker godt i forhold til ett eller annet tenningsmønster eller preferanse, bør kunne være stueren. Eller er det holdningen at det kun er sexhjelpemidler som fungerer for kvinner som skal være aksepterte? Jeg ser jo selvfølgelig at denne dukka er i ytterkant av det vanlige, og jeg snakker kun om dette i sammenheng med funksjonen som hjelpemiddel, både i og utenfor forhold. Og jeg går ut fra at det ikke er lenge før denne dukka får en maskulin framtoning med mulighet for spesialbestilling av påmontert dildo i passende størrelse. Hva da? Fortsatt trist og tragisk, eller kanskje selvstendig, moderne og frigjort? Det eneste jeg mener bør være på sin plass, er at det bør kunne være en generell holdning til menns sexhjelpemidler som tilsvarer holdningene til kvinners sexhjelpemidler. Selv om enkelte av kvinnene og mennene i denne tråden sikkert har en prinsippiell tilnærming som er i samsvar med dette synet, så mener jeg at vi generelt ikke er i nærheten av å ha et like fordomsfritt forhold til menn og sexhjelpemidler som vi har til kvinner og sexhjelpemidler.
Gjest StockDama Skrevet 26. januar 2008 #37 Skrevet 26. januar 2008 "Og jeg går ut fra at det ikke er lenge før denne dukka får en maskulin framtoning med mulighet for spesialbestilling av påmontert dildo i passende størrelse. Hva da? Fortsatt trist og tragisk, eller kanskje selvstendig, moderne og frigjort?" Det fins allerede, den kom ut mer eller mindre samtidig som den kvinnelige versjonen. Og som sagt, det er greit så lenge det er et sexleketøy, men når de faktisk bygger opp et forhold til det, som om det var en ekte person, tar den med ut på middag, en kjøretur og slikt, det er det blir i overkant merkelig. (uansett hvilket kjønn personen selv er...)
Gjest Mirina Skrevet 26. januar 2008 #38 Skrevet 26. januar 2008 Jeg må ærlig si at jeg synes folk som har sex med dukker virker tragiske uansett kjønn. Det blir bare for spesielt for meg.
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2008 #39 Skrevet 26. januar 2008 Det eneste jeg mener bør være på sin plass, er at det bør kunne være en generell holdning til menns sexhjelpemidler som tilsvarer holdningene til kvinners sexhjelpemidler. Selv om enkelte av kvinnene og mennene i denne tråden sikkert har en prinsippiell tilnærming som er i samsvar med dette synet, så mener jeg at vi generelt ikke er i nærheten av å ha et like fordomsfritt forhold til menn og sexhjelpemidler som vi har til kvinner og sexhjelpemidler. Enhver mann med internett-tilgang kan kjøpe de sexhjelpemidlene han vil. Om en mann har fleshlight,penisringer,håndgjern,olje,filmer,en vagina eller to liggende i skapet så er det helt greit. En venninne av meg hadde en knullekompis som hadde en koffert(!) full av diverse greier som han ikke kunne klare seg uten. Jeg har aldri hørt noen i min krets uttale seg negativt om en mann kjøper inn forskjellige sexhjelpemidler. Selv synes jeg det er strålende når min mann har vært og shoppet litt på egenhånd. Han har en butikk han stikker innom et par ganger i året. Det hender det drypper litt på meg og.....
FantasDick Skrevet 26. januar 2008 #40 Skrevet 26. januar 2008 Ussel betyr ikke liten. Det betyr tarvelig, elendig, fattigslig osv. Åh, beklager, da! Jeez. På min dialekt er ussel noe stakkarslig smått, og det er absolutt i samme gaten. Og om jeg skulle mene at en penis er elendig - hva har det med saken å gjøre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå