Gå til innhold

Brudesko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på om det er noen som kan være til hjelp her altså, jeg sliter så med å finne riktige sko til kjolen. Har vært på bruktmarkeder, internetsider osv men finner ikke det jeg leter etter..

Trenger ikke være helt like som på bildet, men .. :)

Finnes det noen der ute som har sett liknende sko? Bruker størrelse 36.

post-20005-1201248155_thumb.jpg

post-20005-1201248171_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært inne på bryllupsweb å sett?

Dem har stor oversikt over det meste... der finner du sikkert kansje noe :)

Skrevet
Har du vært inne på bryllupsweb å sett?

Dem har stor oversikt over det meste... der finner du sikkert kansje noe :)

Okay skal skjekke der seinere idag :) takk for tips!

• 2 uker senere...
Skrevet

De hadde ingenting som liknet på bryllupsweb.. altså.. jeg vil ikke ha hvite sko, de skal være lyserosa og lyseblå med glitter :) Hmm får lete litt videre tror jeg :)

Skrevet

Kjøpte nettopp sko på www.dyeableshoestore.com

Fikk dem farget sånn at de passet til min kjole (som er litt mørkere offwhite, men ikke beige...)

Det gikk bare en ukes tid fra jeg bestilte dem til de ankom. KJempefine sko!!!!! Ble meget fornøyd.

Selve skoene kostet litt over 200, men ble vel rundt 600 kr med frakt og toll. Ble uansett billigere enn om jeg hadde kjøpt dem her...

anbefales

Skrevet
Kjøpte nettopp sko på www.dyeableshoestore.com

Fikk dem farget sånn at de passet til min kjole (som er litt mørkere offwhite, men ikke beige...)

Det gikk bare en ukes tid fra jeg bestilte dem til de ankom. KJempefine sko!!!!! Ble meget fornøyd.

Selve skoene kostet litt over 200, men ble vel rundt 600 kr med frakt og toll. Ble uansett billigere enn om jeg hadde kjøpt dem her...

anbefales

Takk for tipset! Vurdere å kjøpe sko derfra, jeg også. Men hvordan gjorde du det når du skulle endre farge? Den skoen jeg ønsker fåes bare i en farge. Sendte du dem en mail med øsnke om annen farge og hvor fant du fargekart?

Skrevet

Skoene jeg kjøpte var for å kunne farges (opprinnelig hvit). Jeg brukte et fargekart på wikipedia, og skrev inn kode derifra. Vet kodene brukes som koder i forbindelse med data, så jeg tok sjansen. Beskrev med ord i tillegg så godt jeg kunne. Utrolig, men skoene matchet kjolen perfekt!!!

Vær obs på størrelser fra USA er annerledes enn hva vi er vant med. Jeg bruker stort sett 37 1/2 - 38 i sko, og bestilte størrelse 7m (m står vel for normal bredde tror jeg) Synes at jeg leste at amerikansk str 7 er det samme som europeisk str 5 - altså 38.

Vær også obs på at womens str 7 er annet enn mens str 7... Hold tunga rett i munnen

Skrevet

Glemte forresten....

Du må bestille farging i tillegg. altså "kjøpe" farging etter at du har lagt skoen i handlekurven. (SJekk først om skoen kan farges...)

Deretter skriver du inn fargekode osv ved utsjekk/ betaling i kassa...

Håper det var til hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...