Gjest Gjest_mamma1_* Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Unnskyld. Jeg føler bare så veldig for å klage... Jeg vil bli gravid nå, helst for lenge siden. Er drittlei av å se alle gravide rundt meg, uten å klare å bli det selv.. Er lei av å gå å tenke på hva som er feil.. Klarer ikke helt å glede meg på andres vegne lenger, tenker bare på at vi ikke får det til, vet det høres egoistisk ut, men kan ikke noe for det..
jente 79 Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Skjønner det kan være frustrerende. Håper det klaffer snart.
pleiepike Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Vet hvordan det er.. Jeg går nå inn i min 3.PP og kanskej jeg ikke har noe å klage over siden det ikke er lenge.. Man sku tru det å bli gravid er enkelt.. Det er jo liksom "bare" ... Men det er ikke bare! Det må klaffe me tanke på EL. en skal ikke stresse, siden stress kan føre til at kroppen evt støter ut et befruktet egg osv... Jeg går rundt og tenker ofte, når blir jeg gravid. er kroppen min i stad te å bli det? Osv... Men jeg ønsker dere lytte til me prøvingen!! En gang kommer lykken te deg oxo Og meg
jenta27 Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Og vi går inn i vår 20. pp.......... NÅ er vi lei!
Gjest liss Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Unnskyld. Jeg føler bare så veldig for å klage... Jeg vil bli gravid nå, helst for lenge siden. Er drittlei av å se alle gravide rundt meg, uten å klare å bli det selv.. Er lei av å gå å tenke på hva som er feil.. Klarer ikke helt å glede meg på andres vegne lenger, tenker bare på at vi ikke får det til, vet det høres egoistisk ut, men kan ikke noe for det.. Hei . Jeg forstår deg så godt, det er ikke bare å gå å vente ... å vente, mens ingen ting skjer.Vi holder på med prøverørs og skal inn nå for andre gang å ta ut egg.Har satt inn 3 ganger, første test var positiv , men begynte å blø Men vi har heldigvis mange forsøk igjen Lykke til videre:)
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Vet hvordan det er.. Jeg går nå inn i min 3.PP og kanskej jeg ikke har noe å klage over siden det ikke er lenge.. Nei du har ikke noe å klage over etter 3.pp og du burde egentlig holde kjeft. !! hilsen en som har kommet ut av tellingen med pp etter 8 år som ufrivillig barnløs!
Gjest Gjest_mamma1_* Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Nei du har ikke noe å klage over etter 3.pp og du burde egentlig holde kjeft. !! hilsen en som har kommet ut av tellingen med pp etter 8 år som ufrivillig barnløs! Det var da voldsomt da, himmel og hav. Nei, jeg skjønner at jeg egentlig ikke har noe å klage over. Vi har prøvd aktivt siden august,men begynte ikke med el-tester før for tre mnd siden. Vi har vært uten prevensjon ett år, hadde første SA i februar 2007. Det er likevel surt, jeg begynner å dra på 30-åra og føler at ting begynner å haste. Føler med deg, har de funnet ut hva som er feil da?
theamoren Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Vet hvordan det er.. Jeg går nå inn i min 3.PP og kanskej jeg ikke har noe å klage over siden det ikke er lenge.. Man sku tru det å bli gravid er enkelt.. Det er jo liksom "bare" ... Men det er ikke bare! Det må klaffe me tanke på EL. en skal ikke stresse, siden stress kan føre til at kroppen evt støter ut et befruktet egg osv... Jeg går rundt og tenker ofte, når blir jeg gravid. er kroppen min i stad te å bli det? Osv... Men jeg ønsker dere lytte til me prøvingen!! En gang kommer lykken te deg oxo Og meg signerer denne jeg.. er ikke gøy for noen å prøve.. og lure og ikke vite. uasett om man bare er i 3 pp, så er det ikke gøy for de som er helt desperat etter barn. Og må ha det sånn ca NÅ! Skjønner jo at det er MYE verre for de som har prøvd i evigheter. OG jeg har full respekt for dere. dere er veldig tapre. må være helt grusomt! Det pleiepike prøver å si at det faktisk ikke er bare bare å bli gravid. litt trøst til oss som ikke har prøvd i åtte år også! jeg har vært skikkelig babysyk leeenge, men mannen har nekta.
Harlekin Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Nei du har ikke noe å klage over etter 3.pp og du burde egentlig holde kjeft. !! hilsen en som har kommet ut av tellingen med pp etter 8 år som ufrivillig barnløs! Det er ikke nødvendig med sånt. Kanskje du selv husker hvordan du hadde det da du var i TS' situasjon og kanskje ble frustrert ganske tidlig? Tipper du ikke hadde likt å bli kjeftet på av "erfarne prøvere" da. Uansett er det ikke greit å be noen holde kjeft. Lykke til med prøving, TS, jeg skjønner deg godt. Men husk at 3 måneder er kort tid, selv om du "begynner å dra på 30-årene" (hva vil det si?). Dersom du nærmer deg 40 kan det være lurt å starte utredning nå, sånn at det ikke tar for lang tid dersom dere skulle trenge prøverør. Men for all del, det er slettes ikke sikkert, så hold motet oppe!
Gjest TS Skrevet 2. februar 2008 #10 Skrevet 2. februar 2008 Det er ikke nødvendig med sånt. Kanskje du selv husker hvordan du hadde det da du var i TS' situasjon og kanskje ble frustrert ganske tidlig? Tipper du ikke hadde likt å bli kjeftet på av "erfarne prøvere" da. Uansett er det ikke greit å be noen holde kjeft. Lykke til med prøving, TS, jeg skjønner deg godt. Men husk at 3 måneder er kort tid, selv om du "begynner å dra på 30-årene" (hva vil det si?). Dersom du nærmer deg 40 kan det være lurt å starte utredning nå, sånn at det ikke tar for lang tid dersom dere skulle trenge prøverør. Men for all del, det er slettes ikke sikkert, så hold motet oppe! Hei, takk for dette. Neida, jeg er i begynnelsen av 30-årene, så jeg skulle vel ha greit med tid, håper det skjer denne PP Lykke til til alle andre prøvere. Litt spennende å se på tråden for februar nå fremover, se hvem det klaffer for. Gleder meg til den tråden blir tom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå