Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

okey, jeg er ikke vant til dette!

hehe. blitt slutt med eksen etter 3,5 år. nå er man på deatern igjen da. men jeg har jo ikke en fjern peiling. :ler:

altså, var på en vellykket date på mandag, er det da for tidlig å spørre han om å finne på noe nå til helgen? :rødme:

er kyssing forventet på første date for å kunne regne den som vellykket? .. og, gjelder fremdeles 3-dagers regelen? fordi isåfall har jeg gjort feil :gjeiper:

føler meg så utrolig nOOb på dette området at det er helt flaut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er opplagt at dere er interessert i hverandre, så syns jeg kanskje tredagersregelen er litt unødvendig for ikke å snakke om dum.

Folk sier jo stadig vekk at det viktigste er selvtillit, og hvilken måte er ikke bedre å utstråle selvtillit på enn å vise at du driter i sånne regler, og at du ikke syns det er det minste flaut å innrømme at du syns han er kjempekul og har lyst til å møte han igjen?

Det må jo være mer "turn-off" hvis en persom som åpenlagt er interessert i deg ikke tør å ta kontakt før etter flere dager?

Jeg tror det er attraktivt med folk som ikke syns det er pinlig å ta initiativ.

Og forresten, hvis dere har god kjemi, RING gjerne istedenfor å sende melding. Da kan du jo høre hvordan han tar det, og vise (igjen) at du er avslappet i forhold til datingen deres:-)

Lykke til!

Og nei, jeg tror ikke kyssing er påkrevet. Det er jo svært forskjellig hvordan og i hvilket tempo ulike par går frem, så..

Skrevet

awh ^^

er jo litt sånn jeg tenker og.. og han vet nok helt sikkert at jeg liker han. men vi har en litt rar greie, fordi har holdt på før, men så ville ikke han pga aldersforskjell osv.

derfor er jeg fremdeles redd han er usikker, men syns da det virker som han er intressert. :) er bare så utrolig redd for å få nei.. hehe, er så betatt at et nei ville nok knust den dagen for meg :gjeiper:

men likevel, føler meg jo litt mer oppmuntret nå, vil jo gjerne "smi mens jernet er varmt" fortsette der vi slapp sist på en måte, med den gode kjemien :rødme:

Skrevet

Jeg skjønner greia, men han har jo valgt å gå på date med deg igjen nå.

Godt voksne mennesker pleier kanskje også å være mer avslappede og åpne i forhold til å vise sin interesse, så kanskje er dette også en måte å vise han at du er moden nok? Dvs å ikke være redd for å ta kontakt?

Det er jo uansett han som er teit hvis han driver og dater deg om han uansett har bestemt seg for at du er for ung, så sannsynligvis ser han an personligheten din, tror du ikke?

Skrevet

Tredagersregelen?? Må kysse???

Se litt mindre på amerikanske serier og filmer vær så snill...

Jeg "dater" aldri. Jeg treffer mennesker. Jeg kysser folk når det er naturlig, det er da for pokker ingen regler som sier at "selv om du ikke vil kysse, så -må- du faktisk det". Gah...

Skrevet

Vil du tilbringe tid sammen med en som spiller etter dustete regler? Bare en måte å finne ut om han er en slik en: Løft telefonrøret og ring.

Skrevet

hehehe, sa jo aldri at han spiller etter regler, tror egentlig han spiller veldig mye, men regler har han neppe XD men, lurte på om jeg skulle spille etter disse reglene.. men det lureste er vel bare å gjøre det som føles riktig uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...