Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2003 #1 Del Skrevet 26. april 2003 Er det vanlig med bordkort i dåpsselskap eller blir det for formelt? (Vi skal ha snitter og kaker/kaffe.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 26. april 2003 #2 Del Skrevet 26. april 2003 Vi hadde ikke bordkort. Hadde selskap på 26 personer i min fars stue, og snitter og kaker. Gikk helt greit å ikke ha bordkort. Men det var litt "småforvirring" før vi fikk satt oss. Føler ikke bordkort ville blitt for formelt. Så bruk eller ikke bruk - etter hva du føler du vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 26. april 2003 #3 Del Skrevet 26. april 2003 Vitsen med bordkort er ikke at selskapet skal bli formelt, men heller å unngå forvirring når folk skal sette seg. Hvis man skal be inn til store selskap syns jeg det er god anvendt tid å tenke litt igjennom bordplasseringen. Slik kan man blande familier, unngå uheldige sammensetninger (hvis det er aktuelt) etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 26. april 2003 #4 Del Skrevet 26. april 2003 Vi hadde bordkort i dåpen til vår datter. Vi hadde full middag,da. Men det var fordi jeg var så godt i gang når jeg lagde invitasjonene at jeg lagde bordkort i samme slengen. Pluss at foreldrene mine er skilt og jeg ville ha litt kontrollen på hvor folk satte seg. Så slapp jeg å tenke på det den dagen. Men alt ordnet seg tilslutt:) T. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 26. april 2003 #5 Del Skrevet 26. april 2003 Vi har hatt bordkort til alle våre barns navnefester. Nå hadde jo vi middag, vet ikke om det er annerledes med bare snitter. Bordkortene lagde jeg selv i god tid, brukte mye tid både på å finne noen jeg likte og på å lage de. Kjempe fine minner til senere. Alle som har vært i disse navnefestene har tatt vare på sitt bordkort. Blir et slags minne og påminnelse om dagen og barnet, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå