Gå til innhold

Desperat :P

Gjest Romantikker <3

Anbefalte innlegg

Gjest Romantikker <3
Skrevet

Heisann alle dere gifte par :)

Jeg trenger hjelp !

Jeg må finne et flott og glamurøst hotellrom. Jeg og min kjæreste skal feire vår 4 årsdag , og jeg vil finne på noe veldig romantisk og vakkert for henne. Så tenkte eg at eg kunne jo ha bestilt en bryllupssuite.. det er nok romantisk nok. Vi er jo ikke gift, Men trenger jo så klart ikke å være det for å kunne kose oss en weekend...

Men så lurer jeg på om noen har noe å anbefale, noe som ikke er alt for dyrt, men i tillegg er flott og romantisk. Jeg vil helst dette skal være i Stavanger eller Oslo.

Takk på forhånd :)

Hilsen en storm forelsket mann :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan desverre ikke hjelpe deg der, men er bare innom for å si lykke til og for en romantisk ide. :)

:love:

Skrevet

Hva med en weeken på et slott i Sverige? Så du spurte spesifikt etter Stavanger eller Oslo men. :sjenert:

Legger iallefall ut en link

Yxtaholms slott

• 2 uker senere...
Gjest Brudesalongen Dokka
Skrevet

Jeg trenger hjelp !

Jeg må finne et flott og glamurøst hotellrom. Jeg og min kjæreste skal feire vår 4 årsdag , og jeg vil finne på noe veldig romantisk og vakkert for henne. Så tenkte eg at eg kunne jo ha bestilt en bryllupssuite.. det er nok romantisk nok. Vi er jo ikke gift, Men trenger jo så klart ikke å være det for å kunne kose oss en weekend...

Men så lurer jeg på om noen har noe å anbefale, noe som ikke er alt for dyrt, men i tillegg er flott og romantisk. Jeg vil helst dette skal være i Stavanger eller Oslo.

For mange årsiden lå jeg på Oset høyfjellshotell. der fikk vi tilfeldig brudesvitten pga overbooking. Det er det fineste rommet jeg har ligget på.

Skrevet

Jeg trenger hjelp !

Hotell Continental i Oslo har superfine juniorsuiter. Moderne og luksurøse. LITT dyrt blir det jo, men det er det absolutt verdt!

Gjest 100%_svsvende
Skrevet

Prøv www.dehistoriske.no

Har brukt fler av disse hotellene til "romantiske get-aways"!

Skrevet

Hvis det skal være forholdsvis billig og fint i oslo, så tror jeg kanskje Hotel Bastion er tingen... Har hørt om flere som har gode erfaringer derfra.

Eneste er at strøket ikke er helt det fineste man kan finne i Oslo. Men selve hotellet skal veie opp for det!

Om man absolutt ikke vil gå i strøket der på kveldstid, så finnes det Taxier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...