Gjest Elize Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Jeg prøver å dele et A4 ark i 4 på pc-en, men problemet er at jeg vil at alle de 4 delene skal være like store og at hele arket skal brukes. Jeg trenger bare noen streker og gå etter slik at jeg vet hvordan jeg skal klippe når jeg skriver det ut. Håper noen forstår hva jeg mener og kan hjelpe meg?
Gjest Elize Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Får bare fortsette å prøve på egenhånd siden ingen kunne hjelpe meg.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Nå er det sikkert ikke så mange som bruker Works, jeg vet ikke helt hvordan man gjør det i OpenOffice som jeg bruker. Men kan du ikke bare brette arket i to, to ganger?
Gjest Elize Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Nå er det sikkert ikke så mange som bruker Works, jeg vet ikke helt hvordan man gjør det i OpenOffice som jeg bruker. Men kan du ikke bare brette arket i to, to ganger? Problemet er at jeg skal skrive i de 4 "tekstboksene" før jeg printer ut. Får prøve å forske litt på dette.
Gjest Elize Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Nå lurer jeg på noe annet også. Nå er det en linjal øverst, der hvor bredden av arket er. Hvordan kan jeg få en linjal på siden, på lengen av arket? Trenger å kunne regulere hvor høut på arket jeg kan begynne å skrive.
finnslarken Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Jeg prøver å dele et A4 ark i 4 på pc-en, men problemet er at jeg vil at alle de 4 delene skal være like store og at hele arket skal brukes. Jeg trenger bare noen streker og gå etter slik at jeg vet hvordan jeg skal klippe når jeg skriver det ut. Håper noen forstår hva jeg mener og kan hjelpe meg? Jeg har ingen erfaring med Works (har brukt det en gang for lenge, lenge siden, men...) men jeg ville forsøke å legge inn en tabell. To celler, to rader. Fordel celler og rader slik at de er nøyaktig like store. Det er i alle fall den "vanlige" måten å gjøre det på i Microsoft Word.
Toro Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 Mener å huske noe fre gammelt Works arbeid at jeg lagde noen bursdagskort. Der kunne jeg velge mellom en eller to brettinger. ( A-4 brettet to ganger gir fire sider ) Mulig det kan hjelpe deg.
Gjest Elize Skrevet 27. januar 2008 #9 Skrevet 27. januar 2008 Takk for hjelpen alle sammen Har nå fått det til på et vis, det funker i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå