Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lest denne boken? Isåfall, hva synst dere om den?

Jeg lånte den pga jeg tenkte jeg måtte ha noe å lese når jeg skal dra til USA alene, men den er nesten lest ut! Den er så utrolig spennendes!

Har kommet til part 4, så det er ikke så masse igjen. Uheldigvis :tristbla:

Får lese The Kite Runner etterpå :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest den i oversatt utgave og likte den veldig godt! Den var velskrevet og spennende, type bok jeg sluker og ikke vil legge fra meg. Også var den interessant historisk/kulturelt. Jeg lærte en del av den og fordommene mine fikk litt å jobbe med ;)

Jeg skal absolutt lese Drageløperen!

Skrevet
Har lest den i oversatt utgave og likte den veldig godt! Den var velskrevet og spennende, type bok jeg sluker og ikke vil legge fra meg. Også var den interessant historisk/kulturelt. Jeg lærte en del av den og fordommene mine fikk litt å jobbe med ;)

Jeg skal absolutt lese Drageløperen!

Samme her, og jeg liker veldig godt at den har med så mye stoff som gjør at en må tenke litt over hvordan holdningene våre er.

Jeg leser den på engelsk riktignok, men regner med det er det samme som står i bøkene;-)

Gjest målkvinne
Skrevet

Har lest begge to, og syns begge var utruleg bra! Vanskeleg å legge frå seg :)

Skrevet

Jeg har også lest begge to. Og likte dem veldig godt! "Tusen strålende soler" er litt råere enn "Drageløperen". Jeg klarte ikke å slutte å tenke på menneskene i boken, så det tok ikke lang tid før den var ferdiglest.....

Anbefales!

Skrevet

Jeg har lest "Drageløperen" (kjempegod!) og nå leser jeg "Tusen Strålende Soler". Kjempebra så langt. :)

Skrevet

Fantastiske bøker!!!!!! Men vet ikke om eg tør se filmen...redd det skal bli helt feil i forhold til boken og "filmen" i hodet mitt.

Skrevet

Enig. Samtidig har jeg lyst til å se filmen. Må bare stålsette meg på å bli litt skuffet ;)

Skrevet

Jeg synes boka er nydelig. Rett og slett. Kommer garantert til å se The Kite Runner på kino nå som jeg har lest den. Gleder meg!

Mvh Yvonne :duskedame:

Skrevet

Lest begge to, gode men triste bøker.

Skrevet

Jeg har sett Drageløperen på kino og ble absolutt ikke skuffet!

Skrevet

Skal se Drageløperen på kino imorgen, kommer tilbake til dere.

Skrevet

Nå har jeg sett filmen, og jeg syntes den var god. Savnet noe som jeg syntes var sentralt i boka, men likte likevel filmen veldig godt. :)

Skrevet
Jeg har sett Drageløperen på kino og ble absolutt ikke skuffet!

Ikke jeg heller!

Skrevet

vakre bøker begge to men filmversjonen av drageløperen var litt skuffende. (gråt gjennom hele boka men ikke en eneste gang i filmen :( men det betyr ikke at filmen ikke var bra, bare at den manglet litt mer følelser.... ) håper de filmatiserer den andre boken også :)

Skrevet

Jeg har lest den, men synes ikke den var spesielt bra.

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Har lest Drageløperen og Tusen Strålende Soler og syntes de var kjempebra! Gleder meg til å se filmen!

Skrevet
Jeg har lest den, men synes ikke den var spesielt bra.

Kunne du ha utdypet dette litt mer?

Skrevet
Kunne du ha utdypet dette litt mer?

Tjah, jeg synes skrivestilen var lite spennende. (leste på engelsk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...