Gjest mammaT3 Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Heisann!! Er det noen som har bodd her eller har hørt noe om det?? Har lyst å ta med barna på en sydentur, men greit å vite om hotellet/leiligheten er ok!! Håper på svar!!! :o)
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Barnevennlig sted, bygd som en landsby med toetasjers bygg rundt en plass med pool, lekeapparater og en plen. Det er lett å holde oppsyn med barna fra terassen. Jeg har inntrykk av at leilighetene ble pusset opp for et par år siden, men om det gjelder alle vet jeg ikke. Har bodd der to ganger og kommer gjerne igjen.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Barnevennlig sted, bygd som en landsby med toetasjers bygg rundt en plass med pool, lekeapparater og en plen. Det er lett å holde oppsyn med barna fra terassen. Jeg har inntrykk av at leilighetene ble pusset opp for et par år siden, men om det gjelder alle vet jeg ikke. Har bodd der to ganger og kommer gjerne igjen. Har du vert der i april/mai?? Var det i tilfelle kaldt der da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå