Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Slutta på sprøyta i fjor sommer. Hatt mens etter det, men ingen normal mens. Denne måneden fikk jeg mens igjen og den har vært helt normal og det virker som alt er som før. Lurer nå på om jeg kan forvente eggløsning? Ifølge EL-kalkulator har jeg EL 3-4.februar. Håper virkelig det for da kan vi begynne med PP1!
pleiepike Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Slutta på sprøyta i fjor sommer. Hatt mens etter det, men ingen normal mens. Denne måneden fikk jeg mens igjen og den har vært helt normal og det virker som alt er som før. Lurer nå på om jeg kan forvente eggløsning? Ifølge EL-kalkulator har jeg EL 3-4.februar. Håper virkelig det for da kan vi begynne med PP1! Det kommer jo litt ann på hvor lang syklus du har da Og når mens kom. En skal regne ca 12-14 dager etter 1 tegn på mens. trur jeg det er... Hehe...
Toblerone Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Forventet eggløsning er ca 14 dager (pluss/minus noen dager) før neste mens. Derfor er det gjerne litt vanskelig å beregne, men det hele blir jo lettere med stabile sykluser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå