Soul Skrevet 27. april 2003 #21 Skrevet 27. april 2003 Hos oss er det jeg som kjører-men så har han ikke lappen enda da...
AUF Skrevet 27. april 2003 #22 Skrevet 27. april 2003 jeg kjører nesten bestandig, bortsett fra når vi bruker hans bil, for den har jeg ikke lov til å kjøre. ( den er for stor) Jeg foretrekker å kjøre av mange grunner, jeg blir lett bilsyk, :-? jeg blir provosert av at det bestandig er mannen som kjører , og jeg greier ikke å la være å blande meg inn i kjøringen til sjåføren. jeg mener jeg er mye flinkere til å kjøre uansett hvem som kjører, og jeg greier rett og slett ikke sitte på med en dårlig sjåfør. Da blir jeg gal!!!! :-?
@lfa Skrevet 27. april 2003 #23 Skrevet 27. april 2003 Som regel er det han som kjører, men jeg har begynt å kjøre mer når vi er i byen. For å bli bedre kjent.... :oops: Dessuten får jeg som regel overta på svingete og krokete veier uten midtstriper... Altså veier han ikke liker så godt å kjøre... Er vant til verre jeg, så for min del blir det jo rene motorveiene... I tillegg til det så foretrekker jeg å kjøre dersom vi skal på kjøpesenter. Sambo er håpløs til parkere lengst mulig unna inngangen... Jeg vil gjerne nærmest mulig...
Gjest Dolphina Skrevet 28. april 2003 #24 Skrevet 28. april 2003 Før kjørte vi så og si likt. Jeg mest på fredag og lørdag, han resten. Men nå har ikke han lappen, så da MÅ jeg kjøre. Er glad i å kjøre jeg, men er litt kjedelig å alltid MÅTTE kjøre! :evil:
asterix Skrevet 28. april 2003 #25 Skrevet 28. april 2003 For tiden er det kun han som kjører, fordi jeg ikke har minibusslappen. Når vi snart får oss en ekstrabil blir det nok både og igjen.
Chiquita Skrevet 28. april 2003 #26 Skrevet 28. april 2003 Det er mest Bananmannen som kjører.... Hvorfor vet jeg ikke helt, det har bare blitt sånn.... Men jeg kjører mye jeg også, altså, men jeg begynner å bli litt lei.... Jeg pender 20 mil pr. dag jeg er på skolen, og da blir det NOK!!!! Så da blir det ofte Bananmannen....
Fru Fomle Skrevet 28. april 2003 #27 Skrevet 28. april 2003 Når vi kjører sammen er det som regel han som kjører. Vi diskuterer dette av og til, og han sier at han ikke liker å sitte på (sånn generelt, ikke bare med meg ). Av og til insisterer jeg på å få kjøre, som regel får jeg da noen kommentarer på kjøringen min. Det gidder jeg rett og slett ikke, derfor foretrekker jeg å være passasjer. Men jeg kjører bilen nesten hver dag så jeg får dekket mine "bil-behov".
Tusenfryd Skrevet 28. april 2003 #28 Skrevet 28. april 2003 Det er for det meste jeg som kjører. Når vi kjører veldig langt - på somemrferie og sånn - så kjører han mest for han er mest utholdende. Men til daglig, små turer etc. så kjører jeg. Jeg bruker bilen mest ellers også. Det er liksom "min" bil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå