Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg og mannen er rare...

Når vi er ute og kjører sammen, er det nesten uten unntak han som kjører. Det blir bare slik, - ikke noen plan bak det liksom

Dersom vi er ute og kjører - la oss si lørdag formiddag - og det er jeg som kjører - så tenker vi at de vi møter tror sikket at han var på fylla i går siden han ikke kjører selv i dag....

Hvordan er det med dere?

Hvem kjører når dere begge to er med??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare han kjører....

For jeg har ikke lappen :(

Ikke ennå i hvertfall...

Men regner med at vi kommer til å dele på kjøringen når jeg blir autorisert til å kjøre bil :wink:

Skrevet

Vanligvis er det mannen min som kjører, fordi jeg ikke har kjørt opp enda.

I det siste har jeg kjørt (med L i bakruta) sammen med mannen min. Når jeg (snart) får kjørt opp deler vi på det, ellers er det jo ikke noe poeng i å ta lappen...... :blunke:

Skrevet

Han kjører nesten bestandig. hvis han ikke skal ha seg en øl da, fordi da må jeg kjøre :):)

Skrevet

Han kjører. Vet ikke hvorfor, - det har bare blitt sånn... :D

Skrevet

hmm. han liker ikke å sitte på meg. påstår jeg har lett for å bli ukonsentrert. (det gjør jeg ikke det så.. jeg bare så ikke den ene portstolpen. og måtte ut å kjøp et nytt speil til 374kr.)

Skrevet

Jeg kjører nesten alltid. Sikkert fordi bilen er min, og det nesten bare er jeg som bruker den. Da blir det stort sett jeg som kjører, også når vi skal noen steder sammen. Dessuten synes jeg som oftes det er greit å være sjåfør hjem fra "festlige lag", så det blir bare sånn...

På veldig lange bilturer bytter vi litt på hvem som kjører, men det er sjelden vi kjører sååå langt da... Blir stort sett et par ganger i året...

Skrevet

Kjører vi hans bil, kjører han. Kjører vi min, er det jeg som kjører.

Skrevet

Han kjører.. av flere grunner.

1. Jeg er litt lat

2. Han vet stort sett den raskeste veien dit vi skal.

3. Han er veldig flink til å kommentere alt når jeg kjører.

Men jeg kjører selv hver dag da. Til og fra jobb og sånt!

Også kjører jeg når han har tatt seg en øl eller 10 eller hvis det er nødvendig av andre grunner.

Men stort sett er det han som tar seg av gassing, giring og ratting!

Skrevet

Omtrent 50-50. Det er min bil, og da jeg pendlet hver dag i en periode, insisterte jeg på at han skulle kjøre når vi skulle noe sted sammen. Nå er det omtrent jevnt, men han kjører mest på kvelden, når jeg er sliten. Dessuten synes jeg at jeg kjører penere enn ham, så da er det fint å ha kontrollen selv.

Catzy

Skrevet

Noen ganger jeg, andre ganger han...

Jeg liker best å kjøre. Sitter jeg på sitter jeg ofte å irriterer meg over hva han gjør og ikke gjør. F.eks. i et kryss der jeg hadde kjørt ut uten å bruke lang tid til å tenke fordi det kommer en bil som kjører i den banen jeg skal i. Han bruker da litt lenger tid, og bestemmer seg som regel for å kjøre ut foran den bilen - men da er han jo allerede "sent" ute og sinker den bilen. Sånne småting blir jeg litt irritert over.

Og så er jeg en liten irritert person da som kjører litt småfort i trafikken :oops:

Skrevet

Jeg har da MC som er min 8)

den kjører jeg ene og alene :D

med noen bakpå av og til :wink:

Han har bil, den kjører han nesten alltid

Skrevet

Vi bytter på å kjøre vi. Men jeg synes det er helt greit at han kjører, så det er jo egentlig han som kjører mest. Men jeg kjører en god del jeg også. vrooom vrooom :ler:

Skrevet

Vi turas om.

I bland är det så att vi väljer att HAN ska köra för att han ska lära sig hitta i stan, men ofta byter vi faktiskt när vi är ute och kör - jag kör till affären, han från. Det bara blir så.

Annars kör vi varsin motorcykel men även här brukar vi åka bak på varandra emellan åt. Det är lite mysigt att ha sin man sitta bakpå och krama om... och vice versa. Fast bäst är ju att köra själv!

Skrevet

Faktisk snakka vi om dette i dag vi på tur til byen. Det virker som om det alltid er mannen som kjører når hele familien er på tur....Sånn er det ikke hos oss nei. Vi bytter på å kjøre, men det er oftest jeg som gjør det.... :D

Skrevet

Det er nok stort sett han som kjører, ja... Hvorfor det er sånn, vet jeg ikke, men jeg har ikke noe problem med det. Når vi er på langturer, og kjører på "nye" veier, bruker vi å bytte på det, både for at han blir trøtt, og fordi jeg også skal vedlikeholde mine kjøreferdigheter!

Skrevet

Spørs hvem sin bil vi kjører.

Gjest gjest1
Skrevet

Mannen min var litt annerledes enn de fleste - han hadde ikke lappen - så da kjørte jeg. Nå har jeg snart to sønner med lappen, så da kan jo de kjøre innimellom... Ellers liker jeg best å kjøre selv - kontroll veit dekk

Skrevet

Han kjører....rett og slett fordi han er en myyyyye bedre sjæfør enn meg! Koster meg ingenting å innrømme d....Men bilen er min! Så det så!

Skrevet

Hm... Artig å se at det ikke er bare vår bil som oftest blir kjørt av mannen. Jeg syns det er veldig behagelig å sitte på, stoler fullt og fast på han når han kjører. Selv på langturer er det oftest han som kjøre - av den enkle grunn at han kjører raskere enn meg. Trives godt med å sitte på, jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...