Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Evy_*
Skrevet

Dere som har venner dere ser relativt ofte- minst fire ganger i måneden, for eksempel- klemmer dere dem hver gang dere sees? Også når dere møtes utenfor hjemmene deres?

Jeg har en venninne jeg møter innimellom, og henne klemmer jeg av og til. Og omvendt. Men noen ganger når vi møtes overraskende og i forbifarten, føles det ikke like naturlig, men hun forventer tydeligvis en klem da også. Det er egentlig bare dumt, for jeg kan godt klemme... hehe.

Hva mener dere?

Klemmer dere vennene deres hver gang dere sees, og hvor naturlig føles det? Blir det merkelig stemning?

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk Åberg
Skrevet (endret)

Jeg har en venninne jeg treffer flere ganger i måneden, og som jeg klemmer hver gang. Dvs. hun klemmer meg, og jeg klemmer tilbake. Egentlig har jeg bare pleid å klemme vennene mine når det er lenge siden jeg har sett dem. Det føles veldig naturlig.

Det som ikke føles naturlig, er når folk jeg kjenner dårlig absolutt skal klemme meg. Det går bra og jeg klemmer igjen, men jeg er ikke en som deler ut klemmer til hvem som helst hvis jeg kan hjelpe for det.

Endret av Frk Åberg
Skrevet

Jeg klemmer noen, ikke alle - men i praksis klemmer jeg de fleste hver gang vi møtes fordi det er så sjelden. Om man møtes daglig eller ofte pleier jeg ikke å klemme, f eks om man er på samme arrangement, en festival eller noe, da gidder vi ikke klemme hver gang vi sees :ler:

Skrevet

vi klemmer sjelden. hvis det er _lenge_ siden vi har møttes, bursdag, noen er lei seg osv gjør vi det jo, men ikke til vanlig.

Skrevet

Jeg og bestevenninna mi klemmer hele tiden, selv om det bare er noen timer siden vi så hverandre. :fnise: Men de andre venninnene mine klemmer jeg bare når vi ikke har sett hverandre på noen dager.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Noen av venninnene mine klemmer jeg hele tiden, mens jeg ikke gjør det med de andre

Skrevet

Noen venner klemmer jeg når vi møtes og når vi skilles, noen venner klemmer jeg aldri på, og noen ganger klemmer jeg folk spontant. Jeg syns det er bedre med en klem for mye enn en for lite ;)

Gjest StockDama
Skrevet

Noen gir jeg klem til, noen ikke, ikke alle det føles naturlig å gi klem til.

Gjest marihan
Skrevet

Jeg klemmer ikke til vanlig, men hvis det er en spesiel anledning, så skjer det nok :)

Skrevet

Jeg klemmer gjerne, men er litt forsiktig med å klemme gutter som jeg tror er interessert i meg hvis jeg ikke er interessert tilbake.

Skrevet

Jeg tror jeg missa ut på hele den klemme greia. Det var jo veldig populært å gjøre det på ungdomsskolen, men nei isj. Jeg holder meg til kjæresten min jeg hehe.. Dessuten så har jeg litt angst for mennesker så kan ha noe med det å gjøre og...

Skrevet

Jeg hater venneklemming. Rett og slett. Jeg liker ikke at folk skal presse seg på meg på den måten. Jeg klemmer derfor aldri av fri vilje. Jeg har et par kamerater som ikke får dette inn i hodet sitt, de klemmer meg både når vi møtes og når vi skilles. Eneste måten å unngå det på er å pvøre å få et stort møbel, som et stuebord mellom oss idet jeg sier jeg skal gå, og så nærmest flykte før de kommer rundt bordet så de kan få tak i meg.

Jeg skulle virkelig ønske at enkelte kunne hatt litt mer antenner og tenkt på at ikke alle liker å bli invadert på den måten. Om personen du klemmer er stiv som en saltstøtte og gjerne lener seg bakover og vekk fra deg, så ta hintet for pokker!

Skrevet

Ikke noen klemmer jeg, gitt, men hvis folk vil, så...

Skrevet

Klemmer ikke venner og kjente jeg ser ofte, nei. Selv om jeg gjerne skulle gjort det, liker å klemme. :) Jeg har full respekt for andres nærgrense, dog. Klemmer bestevenninna mi hver gang jeg ser henne, siden vi sees kanskje en gang i året.

Da jeg tilbrakte en måned i Australia, klemte alle hverandre hver gang de møttes, og hver gang de sa 'hadet'. Flere ganger om dagen. Tror jeg fikk flere klemmer den ene måneden enn jeg ellers har gjort i løpet av livet.

Jeg klemmer kjæresten min tusen ganger om dagen, men det er jo en annen sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...