Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 selskap til datter kan jeg nekte noen i familien å komme? Snakker ikke med henne etter en hendelse. Hun later som ingenting og kommer til å dukke opp, om jeg ikke gir beskje at hu ikke får komme.
Gjest Mayamor Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Jeg ville strukket meg langt for at mine barn skulle hatt kontakt med et familiemedlem i sitt bursdagsselskap. Nå vet ikke jeg hva konflikten går i, hvor gammelt barnet er, hvor sårt dette er for deg el. Med bakgrunn i det synes jeg det er vanskelig å si det ene framfor det andre.
katla Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Enig. Helt umulig å si uten å vite hva slags hendelse det handler om.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 selskap til datter kan jeg nekte noen i familien å komme? Snakker ikke med henne etter en hendelse. Hun later som ingenting og kommer til å dukke opp, om jeg ikke gir beskje at hu ikke får komme. Siden hun kommer og later som ingenting kan det hende at hun ikke vet hva hun har gjort galt... eller ikke vet at hun har gjort noe galt i det hele tatt! Jeg har i alle fall opplevd at ett familiemedlem har vært fornærmet på meg uten at jeg har visst hvorfor... Da lot jeg også som ingenting, for jeg trodde bare hun hadde en dårlig dag. Etter mye om og men viste det seg at det hele bunnet i en misforståelse, som hadde vært en bagatell hvis hun bare hadde spurt der og da hva jeg mente med det jeg sa. (Dette var min tante på farsiden, og alt jeg sa var at jeg mente jeg lignet mer på min mors familie, uten at jeg mente noe galt med det.) Snakk med henne om det som er galt mellom dere, kanskje det bare dreier seg om en misforståelse.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 selskap til datter kan jeg nekte noen i familien å komme? Snakker ikke med henne etter en hendelse. Hun later som ingenting og kommer til å dukke opp, om jeg ikke gir beskje at hu ikke får komme. Det er få ting som er verdt å splitte en familie for, og verdt å lære sitt barn at vi ekskluderer og fryser ut familiemedlemmer for. Å late som ingenting er av og til et stort gode, i stedet for å dyrke en konflikt og være fornærmet i lange tider.
FruLuna Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Jeg synes ikke du skal sette datteren din i en tillitskonflikt pga en uenighet mellom deg og dette andre familiemedlemmet. Inviter henne, og la krangelen ligge akkurat på denne dagen, så kan du heller la være å invitere henne i ditt eget selskap.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Hun kom mitt i et oppgjør med meg og samboear, hnans søster. Vi skulle gå fra hverandre. Hu trengte seg inn og skulle rydde. Sa hu ikke trengte det, så truer hu med at "barnevernet" skulle vært og sett. Det er ikke noe galt med hjemmet vår, legger til at hu har støv på hjenen og vi har hunder. hu liker ikke at vi har hundene inne. å hu vet det er et problem
Kristaa Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 Da synes jeg ikke du skal nekte barnets tante å komme, nei...
Rosalie Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 Hun kom mitt i et oppgjør med meg og samboear, hnans søster. Vi skulle gå fra hverandre. Hu trengte seg inn og skulle rydde. Sa hu ikke trengte det, så truer hu med at "barnevernet" skulle vært og sett. Det er ikke noe galt med hjemmet vår, legger til at hu har støv på hjenen og vi har hunder. hu liker ikke at vi har hundene inne. å hu vet det er et problem Dette er grunnen til at du vil nekte ditt barn å ha kontakt med tanta si? Er det rart det er krig i verden...
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2008 #10 Skrevet 25. januar 2008 Hun kom mitt i et oppgjør med meg og samboear, hnans søster. Vi skulle gå fra hverandre. Hu trengte seg inn og skulle rydde. Sa hu ikke trengte det, så truer hu med at "barnevernet" skulle vært og sett. Det er ikke noe galt med hjemmet vår, legger til at hu har støv på hjenen og vi har hunder. hu liker ikke at vi har hundene inne. å hu vet det er et problem Gud bedre, er det mulig at slike bagateller fører til uvennskap??
koldbruna Skrevet 26. januar 2008 #11 Skrevet 26. januar 2008 Så lenge du vet hva som er fakta. Så synes jeg for din datter at du skal legge dette bak deg denne ene dagen,og late som ingenting.
BitteLille Skrevet 26. januar 2008 #12 Skrevet 26. januar 2008 Synes ikke du skal gjøre så datteren din ikke har kontakt med tanten sin for noe slikt, da får heller dere oppklare det dere imellom enten før eller etterpå. Hadde jeg vært tanten hadde ikke jeg godtatt å blitt holdt utenfor livet til tantebarnet mitt heller.
Nala Skrevet 26. januar 2008 #13 Skrevet 26. januar 2008 Det er du som har et problem med dama, ikke dattera di. Det ville være smålig å nekte henne å komme i tantebarnets bursdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå