Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte ei dame på rundt 20 på byen. Jeg spanderte en drink og vi satt ganske tett og pratet, og danset i løpet av kvelden. Vi ga hverandre kyss på kinnet mens vi satt å pratet. Og hadde kontakt med hendene. Virket interisert. Hun var sammen med ei to veninner som satt like ved mye av tiden. Da de skulle gå gikk jeg sammen med henne ut. Jeg hadde lagt igjen jakken min, så hun stod å ventet på meg en stund til jeg kom ut igjen. Så snakket vi litt til og jeg ga henne telefonnummeret mitt. Hun ga meg en klem, og sa hun skulle tenke på "saken" når hun var "edrug" dagen etter.

Fikk så denne meldingen ca. 2 timer etterpå. kl 04.00 samme natt

Hei. Beklager å si d, men syns kanskje oss to vil bli litt

feil, men jeg syns du var veldig hyggelig:) Og takk for drinken:)

Er vel ganske tydelig melding, men er det håp?

Ikke alt jeg forstår med damer. Vi var sammen mye av kvelden og jeg synes hun

virket interisert. Kan det være en test for å se hvor interisert jeg er??? Kan jeg vente noen dager og spørre om hun f.eks vil bli med på kino? -fordi jeg vil møte henne igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jo veldig klar tale, så hun er nok ikke interessert, nei. Hvis hun skulle ombestemme seg så har hun jo nummeret ditt og kan kontakte deg. Jeg synes det blir dumt om du tar kontakt etter en sånn melding.

Skrevet
Dette er jo veldig klar tale, så hun er nok ikke interessert, nei. Hvis hun skulle ombestemme seg så har hun jo nummeret ditt og kan kontakte deg. Jeg synes det blir dumt om du tar kontakt etter en sånn melding.

Var ivertfall høflig av henne å sende et svar uansett.

Men hun kunne jo ha sagt det med en gang, istede for å gi meg nr. hennes

som jeg fikk med meldingen. Enkelte ville ikke sendt svar i det hele tatt.

Men skal jeg ikke svare i det hele tatt? F.eks at:

-"Takk for svar uansett :)"

eller

- "jeg synes det var hyggelig å møte deg også :)"

Eller skal jeg ikke svare noen ting?

Gjest Cataliina
Skrevet

Er jo ikke noe fasitsvar, men jeg syns du skal droppe det og glemme henne. Det var en kveld på byen, hun angret litt senere over at hun virket interessert (sånn jeg tolker det), og vil ikke mislede deg. Ikke gidd å svare. Move on, det var jo ikke noen big deal, en drink på byen liksom...

Skrevet

Det er jo hyggelig å svare da, og et "takk for svar uansett" e.l. synes jeg er greit. Det var realt av jenta å sende en melding selv om hun ikke ønsker noe mer, og jeg ville i hvert fall satt pris på et kort og greit svar. Men ikke forvent noe mer, og ikke send flere meldinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...