Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2008 #1 Del Skrevet 24. januar 2008 Møtte ei dame på rundt 20 på byen. Jeg spanderte en drink og vi satt ganske tett og pratet, og danset i løpet av kvelden. Vi ga hverandre kyss på kinnet mens vi satt å pratet. Og hadde kontakt med hendene. Virket interisert. Hun var sammen med ei to veninner som satt like ved mye av tiden. Da de skulle gå gikk jeg sammen med henne ut. Jeg hadde lagt igjen jakken min, så hun stod å ventet på meg en stund til jeg kom ut igjen. Så snakket vi litt til og jeg ga henne telefonnummeret mitt. Hun ga meg en klem, og sa hun skulle tenke på "saken" når hun var "edrug" dagen etter. Fikk så denne meldingen ca. 2 timer etterpå. kl 04.00 samme natt Hei. Beklager å si d, men syns kanskje oss to vil bli litt feil, men jeg syns du var veldig hyggelig:) Og takk for drinken:) Er vel ganske tydelig melding, men er det håp? Ikke alt jeg forstår med damer. Vi var sammen mye av kvelden og jeg synes hun virket interisert. Kan det være en test for å se hvor interisert jeg er??? Kan jeg vente noen dager og spørre om hun f.eks vil bli med på kino? -fordi jeg vil møte henne igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2008 #2 Del Skrevet 24. januar 2008 Tja.. høres jo ikke lovende ut akkurat da.. Samtidig synes jeg det er en rar melding å sende! Når en får nummeret til en fyr på den måten er det så uforpliktende at dersom en ikke ønsker kontakt er det i grunnen bare å la være å ta kontakt. Mulig hun er veldig ung og usikker og ikke liker å ta initiativ, men i lengden blir sånt uansett veldig slitsomt å forholde seg til. Var jeg deg ville jeg sendt en vennlig melding tilbake, ikke mast, bare sagt noe sånt som "det var synd, likte deg godt og kunne tenkt meg å møtes igjen, ha en fin kveld".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W. Wallace Skrevet 24. januar 2008 #3 Del Skrevet 24. januar 2008 Send tilbake noe i retning av: "Wow, slapp av! Hvem sa at jeg var interessert i deg? Det var du som sendte melding til meg etter bare to timer. Sier litt om hvor mye du savner meg." Etterpå glemmer du hele dama og treffer noen nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2008 #4 Del Skrevet 24. januar 2008 Glem det. Hun er ikke interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2008 #5 Del Skrevet 24. januar 2008 Send tilbake noe i retning av: "Wow, slapp av! Hvem sa at jeg var interessert i deg? Det var du som sendte melding til meg etter bare to timer. Sier litt om hvor mye du savner meg." Etterpå glemmer du hele dama og treffer noen nye. Bare å glemme, blir litt tafatt og gjennomskubar melding å sende. Hun er ikke interessert, ikke send noe melding og gå videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2008 #6 Del Skrevet 24. januar 2008 Det betyr at hun fikk tid til å snakke om det med venninnene sine, og deres mening er av stor betydning for henne. Hun er nok ikke så interessert. Det var bare noe der og da. Eller så kom hun hjem til kjæresten hennes, og innså at hun burde gjøre det klart for deg med en gang, og derfor sendte hun meldingen 2 timer etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 27. januar 2008 #7 Del Skrevet 27. januar 2008 Nope er nok ikke noen sjans der. Det blir fort sånn på byn, er koslig å ha en der og da, men man er ikke ute etter noe mer allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå