Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2003 #1 Del Skrevet 26. april 2003 Eller andre steder. Vi har en ugress bakke bak parkering¨splassen vår. Hvor det er godt med sol hele dagen, men hvor skvalllerkålen lever sitt liv. Så nå har jeg kjøpt en pose med to kilo solsikke frø somjeg skal strø utover der. Muligens et tips til andre? Fikk ideen fra en fyr på østlandte som i fjor hadde solsikkefrø i bilen og strødde utover en midtrabatt hvor han stod i kø til og fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. april 2003 #2 Del Skrevet 26. april 2003 Flott idè! Vi har to sånne skrådninger som ikke kan brukes og som vi ikke gidder å bruk tid på. Der har jeg tømt ut noen poser med "Blomstereng" og har blomster fra mai til august/september. Det er en lett blanding av markblomster og "hageblomster" som spirer til forskjellige tider. I fjor hadde jeg stadig en ny bukett med blomster på bordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 26. april 2003 #3 Del Skrevet 26. april 2003 Plant bringebærbusker der, så har du bringbær hele sommeren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå