Gjest xsamboer Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Jeg bodde med min xsamboer 3kvart år. Hva er din korteste og forklaring?
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Du slår nok rekorden min 1 1/2 år her.
Gjest Gjest_gjest1_* Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Mitt korteste samboerskap varte 1 uke, brukte uken til flytting,først til så fra.
Jodi Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Siste eksen min bodde jeg sammen med i halvannen mnd. Jeg bodde der mer eller mindre i 4 mnd før det da, men flyttet inn med ting og tang etter å ha vært sammen i nesten 7 mnd. Trodde det skulle hjelpe på ting, men det gjorde det ikke, så etter 8 mnd. orket jeg ikke mer og flyttet ut igjen. Gjennomtenkt......
Minien Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Har bare hatt en samboer, samboerskapet varte i 1 år. Vi var imidlertid sammen i 3 år. Å være samboer fikk frem alle hans dårlige sider..
Gjest ung og dum Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 4 måneder, vi hadde vært sammen i to år før det. Og det viste seg at min kjære hadde med andre damer hjem når jeg var borte, fant øredobber og lignende i sengen min. Dypt skuffet og vonbroten flyttet jeg ut.
Gjest kjapp Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Korteste ble tilsammen 5 døgn. Flyttet inn på en dag og ut dagen etter, så en ukes opphold, inn igjen og ut etter 4 døgn. Forklaring: ikke lett når en mann har flere alternativer å velge mellom, og helst vil ha i både pose og sekk og bag og veske osv, men blir stilt ovenfor et ulitmatum.
Gjest Gjest-M- Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 Mitt korteste samboerskap varte litt under et år, men vi var sammen i 2,5 år. Flyttet ut fordi mannen viste seg å ha klare psykopatiske trekk. Brukte flere år på å bli "normal" igjen selv, etter den fyren der.....
Gjest lissi32 Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 Mitt korteste og eneste samboerskap, vil bli mitt lengste. 1,5 år nå, og håper det varer leeenge.
Uno Skrevet 25. januar 2008 #10 Skrevet 25. januar 2008 Tja. Bodde sammen et års tid før det røyk, og bodde sammen omtrent det samme før noen gadd å anstrenge seg med å flytte.
Gjest it takes two to tango....! Skrevet 25. januar 2008 #11 Skrevet 25. januar 2008 Å være samboer fikk frem alle hans dårlige sider.. Haha... Mens dine vidunderlige sider bestod?
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2008 #12 Skrevet 25. januar 2008 9 måneder...hadde vært sammen 1,5 år før det.. flyttet sammen av heeeeelt feil grunn (flyttet til en annen by, tenkte det var dumt å skaffe hvert sitt sted å bo når det var billigere å bo sammen), og det var så praktisk at jeg ikke gadd gjøre det slutt før jeg måtte ("øh..jeg har visst en date på onsdag, jeg bør kanskje slå opp først..vil jo ikke være utro.." ha ha ha).. hele forholdet var dødfødt, jeg var drittlei allerede da vi flyttet sammen, men vi var jo så gode venner.. utrlig at det gikk så bra så lenge det gjorde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå