Gå til innhold

Gammel kortfilm

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Husker en kortfilm eller et eller annet jeg så en gang når jeg var liten, har lurt så mye på hvilken det kunne være og har litt lyst til å se den igjen.

Den handlet om noen barn som var samlet i et hus, om det var barnehjem eller skole eller hva husker jeg ikke. Tror det var uti skogen et sted. Ihvertfall var det sånn at de sjelden fikk se sola, tror det var snakk om en gang i året, om det da ikke gikk flere år imellom. Den dagen sola skulle komme frem var det et av barna som ble stengt inne av de andre sånn at han eller hun ikke fikk være med ut og se... og det er alt jeg husker. Noen fler som kan erindre denne filmen og hjelpe meg med hva den heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, den har jeg lest! Visste ikke at det var en film også. Husker jeg ble så skuffet da pappa fortalte meg at det egentlig ikke gikk an å bo på Venus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Ja! Eg og huskar den. Det var på ein planet der det alltid regna. Og ho skoleleven som var hovedpersonen fekk berre sett ein liten stråle av sola pga dei andre ungane hadde jaga ho inn på do...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...