Gjest Chrizzy Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 (endret) Hvor mye bruker dere ca. på bursdagsgave til barna deres? For meg viker det som om folk ofte bruker rundt 1000 kroner, gjerne mer. Er jeg helt på villspor nå? Edit: Dette er ikke noe poll, bare jeg som trykte feil Jag tog bort pollen åt dig. /Furstina (moderator) Endret 27. januar 2008 av Furstina
monja Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Kommer an på hva han ønsker seg egentlig. Eller hva han trenger. Siden han er født i september får han gjerne noe så kjipt som vintersko i bursdagsgave + en liten leke ved siden av, så da går det fort en 600 - 700 kroner.
Mini_me Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Det kommer helt an på hva ungene trenger og hva de ønsker seg. Dersom et barn trenger en ny sykkel, er det en god anledning til å få det. Derfor varierer prisen på gaver fra barn til barn.. Minstemann fikk Nintendo DS + spill mellomste fikk nye slalomsko og sparkesykkel + en leke
Gjest Chrizzy Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Når jeg spør unger hva de har fått i bursdagsgave hos foreldrene så høres det ut som om folk flest bruker et eller annet sted mellom 1000-3000 kroner.
estrella Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Vi har fått max 500 kr på gaver(både til bursdag og jul). Nå når jeg blir 18 så får jeg en litt dyrere gave til bursdagen(ikke litt dyrere, men voldsom mye dyrere..flybilletter til usa for 5500 kr)
Gjest Mayamor Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Kommer ann på hva barna trenger; kan bruke alt fra 300,- til 3000,-
koldbruna Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 Jeg bruker fra 500-1000 kr på gaver til ungene. Alt hva de ønsker seg og hva de trenger.
mari Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 Vi er skikkelig kjipe foreldre... Barna har alt det de trenger, for det kjøpes resten av året, så er det ikke noe spesielt de trenger får det et PC spill (150 kr) eller en annen billig ting de kan ha glede av... De får så sinnsykt mye annet av beste foreldre, og venner og våre venner, at vi ikke helt ser hvorfor vi skal kjøpe noe dyrt som egentlig bare blir liggende nederst i lekeskuffen. Men er det noe de trenger, og det nærmer seg en bursdag (begge har bursdag like før jul..) så ønsker de seg det, og har ingen andre kjøpt det, så får de det av oss, så fremt vi mener det er noe de har glede av i mer enn 2 min.
Furstina Skrevet 27. januar 2008 #9 Skrevet 27. januar 2008 Vi köper ganska lite i både julegave och bursdagsgave till våra barn. Sonen fick "bara" ett parkeringsgarage för bilar av oss när han fyllde 4. Det kostade väl 200 kr? Priset är inte det viktiga här, det viktiga för MIG var att han sa: "Åh, precis ett sånt som jag ville ha! Hur visste ni det??" Kläder och utrustning får han när det passar i salg, årstid och tillfälle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå