Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2003 #1 Skrevet 26. april 2003 Jeg har sett en lampe en gang, som jeg så gjerne vil kjøpe nå til å ha over mitt spisebord. Den er som en ufo, med flere høyder i ulik dimensjon av gjennomsiktig glass. Nærmere en det klarer jeg ikke å beskrive den. Det er ikke PH lampen. Noen som tar utfordringen??
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2003 #3 Skrevet 26. april 2003 Takk for gode forslag! men desverre så er det ikke disse...Den/de platene er i het klart glass...Søren og, må finne den
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2003 #4 Skrevet 26. april 2003 På www.flos.net finner du mange designerlamper Frisbi, designet av Castiglioni er nesten slik som du beskriver, men bare med en glassplate.
tuji Skrevet 28. april 2003 #5 Skrevet 28. april 2003 På IKEA har de en billigversjon av den lampen jeg tror du beskriver. Sjekk også ut www. euklides.no.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Ville bare si at jeg tror lampa du beskriver er "Enigma"... den er ufo-aktig men i ulike dimensjoner... Søk den opp:) Håper du finner den!!
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 Og jeg vil bare anbefale å skaffe fra Danmark. Vi har kjøpt all vår belysning til huset der, og sparte over 30 000 til sammen....!!! Blant annet var vi hos Mekavi rett utenfor København. http://www.mekavi.com/Default.asp Kjempebra priser og bra service. Vi var heldige og var der når de hadde salg, men allikevel...
Gjest Sven Skrevet 18. september 2009 #8 Skrevet 18. september 2009 Vi selv har købt alle vore lamper hos rifraf. Jeg er bl.a. helt vild med deres lamper fra Normann Copenhagen og Design by Us. Super service og gode priser. Jeg ved dog ikke om de sender til Norge med sikkerhed. Det ville dog undre mig hvis det ikke var tilfældet.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #11 Skrevet 11. mars 2010 Hvorfor tar dere opp igjen slike eldgamle tråder? Med mindre TS er unormalt tafatt har hun neppe sittet i mørket i snart sju år og lest gjennomsnittlig ett svar i året!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå