Gjest Gjest_mann_* Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Det blir vel tusen hysteriske avsporinger om at dette har vi da snakket om før osv... men likevel, her er noe jeg tenner spesielt på hos kvinner: Lav høyde, er selv 181, liker jenter som er mellom 155 og 165. Jenteknær, runde og "kjøttfulle". Runde lår som gnir mot hverandre. Smalt liv. Lyst hår. Jenter som røyker, ja faktisk, synes det er veldig sexy. De er som oftest litt dristigere også. Synlig "valpefett" mellom bukse og topp. Bar hals og nakke. Små føtter. Bukser som viser to spretne rumpeballer....(selvsagt).
Gjest Stockinglover Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Jenter som ikke er skinnmagre, men heller ikke det motsatte. Flott med litt kjøtt på kroppen og litt struttepupper, men ikke overdimensjonerte silikongreier. Selvsagt skjørt/kjole og med strømper (gjerne mørk brune eller sorte) og høyhælte sko eller støvler. Viktig at det kvinnekige kommer til sin rett!
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Det blir vel tusen hysteriske avsporinger om at dette har vi da snakket om før osv... men likevel, her er noe jeg tenner spesielt på hos kvinner: Lav høyde, er selv 181, liker jenter som er mellom 155 og 165. Jenteknær, runde og "kjøttfulle". Runde lår som gnir mot hverandre. Smalt liv. Lyst hår. Jenter som røyker, ja faktisk, synes det er veldig sexy. De er som oftest litt dristigere også. Synlig "valpefett" mellom bukse og topp. Bar hals og nakke. Små føtter. Bukser som viser to spretne rumpeballer....(selvsagt).
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Til den mannen som tenner på runde lår. Jeg er sammen med en slik kvinne du beskriver, og jeg har det helt fantastisk når vi har sex. Hun låser meg fast med de runde lårene sine som om jeg sitter i en skruestikke og løfter meg opp med kjempekreftene sine. Samtidig hyler hun. Det er bare fantastisk. Jeg klarte å motivere henne til å bli sammen med meg selv om hun hadde kjæreste fra før ved hjelp av hyppige besøk hos henne. I krig og kjærlighet er alt tillatt. Hilsen mann
Gjest Kraftkar Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Tenenr på de som snuser, tar noen runder med motorgressklipperen rundt huset, de som klipper hekken og meklker bilen, og de som røyker. De behøver ikke dusje hele tiden, bare de svelger.
Gjest Gjest_Bambi_* Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Det blir vel tusen hysteriske avsporinger om at dette har vi da snakket om før osv... men likevel, her er noe jeg tenner spesielt på hos kvinner: Lav høyde, er selv 181, liker jenter som er mellom 155 og 165. Jenteknær, runde og "kjøttfulle". Runde lår som gnir mot hverandre. Smalt liv. Lyst hår. Jenter som røyker, ja faktisk, synes det er veldig sexy. De er som oftest litt dristigere også. Synlig "valpefett" mellom bukse og topp. Bar hals og nakke. Små føtter. Bukser som viser to spretne rumpeballer....(selvsagt). Yes. Yes. Yes, da er jeg -pr definisjon- alle menns drømmedame :-) I knew it...!!
Gjest Gjest_Maya_* Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Det blir vel tusen hysteriske avsporinger om at dette har vi da snakket om før osv... men likevel, her er noe jeg tenner spesielt på hos kvinner: Lav høyde, er selv 181, liker jenter som er mellom 155 og 165. Jenteknær, runde og "kjøttfulle". Runde lår som gnir mot hverandre. Smalt liv. Lyst hår. Jenter som røyker, ja faktisk, synes det er veldig sexy. De er som oftest litt dristigere også. Synlig "valpefett" mellom bukse og topp. Bar hals og nakke. Små føtter. Bukser som viser to spretne rumpeballer....(selvsagt). Runde lår som gnir mot hverandre, kjøttfulle knær, valpefett OG spretne rumpeballer??? Det ska'kke værra lett!!! Har du spretne rumpeballer så er du nødvendigvis i såpass god form at det andre på kroppen din også er veltrent og slett ikke kjøttfullt og valpefettete! Det er ikke lett å være perfekt for en mann nei... når noe skal være ditt og noe datt...
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Runde lår som gnir mot hverandre, kjøttfulle knær, valpefett OG spretne rumpeballer??? Det ska'kke værra lett!!! Har du spretne rumpeballer så er du nødvendigvis i såpass god form at det andre på kroppen din også er veltrent og slett ikke kjøttfullt og valpefettete! Det er ikke lett å være perfekt for en mann nei... når noe skal være ditt og noe datt... Lurer på hva slags kjøtt som skal ligge utenpå knærne, det er jo ikke muskler der... Men litt sjarmerende at flesk kalles kjøtt når det er på jentekropper.
Gjest brokkoli Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 haha, spretne rumpeballer, hahaa! nei uff.. unnskyld. jeg har ikke sovet i natt.
Inwe Skrevet 4. februar 2008 #10 Skrevet 4. februar 2008 Runde lår som gnir mot hverandre, kjøttfulle knær, valpefett OG spretne rumpeballer??? Det ska'kke værra lett!!! Har du spretne rumpeballer så er du nødvendigvis i såpass god form at det andre på kroppen din også er veltrent og slett ikke kjøttfullt og valpefettete! Det er ikke lett å være perfekt for en mann nei... når noe skal være ditt og noe datt... Lurte litt på det samma jeg og.. Hvordan skal detta gå seg til?? Kjøttfylte knær er vel eller ikke det vanligste? (nå må jeg jo si at knær er ikke det jeg ser mest på vel og merke)
Gjest Phytia Skrevet 4. februar 2008 #11 Skrevet 4. februar 2008 Flisespikkere er dere. Jeg skjønte godt hva han mente med runde, kjøttfulle knær. Det er faktisk et gammelt skjønnhetsideal, da runde knær tett sammen gir assosiasjoner til andre halvkuler på kvinnens kropp. Og rompen han beskrev så jeg for meg som en god, rund (kjøttfull..) ende, motpolen til pipestilkenes (ofte) flate og harde. Hyggelig at selv valpefettet blir satt pris på.
Gjest ts Skrevet 4. februar 2008 #12 Skrevet 4. februar 2008 Flisespikkere er dere. Jeg skjønte godt hva han mente med runde, kjøttfulle knær. Det er faktisk et gammelt skjønnhetsideal, da runde knær tett sammen gir assosiasjoner til andre halvkuler på kvinnens kropp. Og rompen han beskrev så jeg for meg som en god, rund (kjøttfull..) ende, motpolen til pipestilkenes (ofte) flate og harde. Hyggelig at selv valpefettet blir satt pris på. Fint at det til slutt var noen som skjønte hva jeg mente. Kanskje er det et spørsmål om vilje...? Mange morsomme kommentarer riktignok, men jeg ser ingen grunn til å endre noe av det jeg skrev. Hilsen en sta og tålmodig TS
Gjest ts Skrevet 4. februar 2008 #13 Skrevet 4. februar 2008 Bare en ting til som jeg glemte på lista mi: Kvinners myke og elegante armbevegelser er også en turn on for meg.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2008 #14 Skrevet 4. februar 2008 Runde lår som gnir mot hverandre, kjøttfulle knær, valpefett OG spretne rumpeballer??? Det ska'kke værra lett!!! Har du spretne rumpeballer så er du nødvendigvis i såpass god form at det andre på kroppen din også er veltrent og slett ikke kjøttfullt og valpefettete! Det er ikke lett å være perfekt for en mann nei... når noe skal være ditt og noe datt... Nå var jo dette en oppramsing av forskjellige turn-ons - det er ikke nødvendigvis slik at vedkommende forventer at alle kvinner skal være i besittelse av samtlige attributter han listet opp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå