Nelle Skrevet 26. april 2003 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2003 Spise opp!!??? :o Nå skjønner jeg ingenting? Jeg skal jo besøke en pianist som har 10 fingre x 4 timer = 40 timer! Han er riktignok uimotståelig, men jeg har ikke tenkt å spise han opp -det hadde vært forholdsvis utaktisk av meg... hehe... må i så tilfelle spise fingrene tilslutt iallfall, da! Nelle
Nelle Skrevet 26. april 2003 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2003 Starfish: Tusen takk Klart jeg skal kose meg!! Nelle
Nelle Skrevet 26. april 2003 Forfatter #8 Skrevet 26. april 2003 Skal du besøke pianisten? Jepp! Skal besøke pianisten Nelle
Gjest dorian Skrevet 26. april 2003 #9 Skrevet 26. april 2003 Har du spurt hva kveldens repertoir er? Snakker vi laaangsomme sonater eller litt mer heftige tyske bompa-verker? Du får lære fyren noen Zeppelin-låter dorian
Nelle Skrevet 26. april 2003 Forfatter #10 Skrevet 26. april 2003 Har du spurt hva kveldens repertoir er? Snakker vi laaangsomme sonater eller litt mer heftige tyske bompa-verker? Du får lære fyren noen Zeppelin-låter dorian Du er genial, Dorian!! 40 timer med Zeppelin på klitten! Wow!!! Klart jeg skal lære han Zeppelin *glede seg* Nelle
Nelle Skrevet 26. april 2003 Forfatter #11 Skrevet 26. april 2003 P.S. Gutt på 21: Kan du finne noen flere uttøyningsøvelser til meg? Nelle
Gjest lurer Skrevet 26. april 2003 #12 Skrevet 26. april 2003 Hva hvis pianonisten vil mer enn å bare bruke fingrene da, Nelle, hva skjer da? Lurer..
Nelle Skrevet 26. april 2003 Forfatter #13 Skrevet 26. april 2003 Tror forresten jeg skal brenne inn noen cd'er (på tilsammen 40 timer) med musikk jeg godt kunne tenke meg å kjenne med mot fitta -jeg får forsøke å regne ut når jeg tror jeg kommer så jeg kan legge inn en litt roligere låt sånn ca. hvert kvarter. Hm... Hvor mange orgasmer blir det? Sånn ca. 4 orgasmer i timen x 40 timer = 160 orgasmer!! :o YEAH!!! Gutt på 21: Har du MANGE uttøyningsøvelser? Nelle
Nelle Skrevet 26. april 2003 Forfatter #14 Skrevet 26. april 2003 Hva hvis pianonisten vil mer enn å bare bruke fingrene da, Nelle, hva skjer da? Lurer.. Etter 40 timer kan jeg f.eks suge han litt, gutter har det jo med å bruke litt tid på å komme seg opp igjen etter at de først har kommet en gang. Så tar vi nye 40 timer (spiller cd platene bare omigjen), så kan vi kanskje knulle litt. Etter det stikker jeg på nettet og sjekker ut uttøyningsøvelsene til Gutt på 21 mens pianisten tar seg en dusj eller noe, så kanskje vi kan gå ut og kjøpe en is eller noe. Nelle
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2003 #16 Skrevet 27. april 2003 Har han utseende med seg eller går du bare etter fingrene??
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2003 #18 Skrevet 28. april 2003 Jeg kan spille "Lisa gikk til skolen" med én finger! *har dessverre en mistanke om at det ikke medfører en kø av kvinner, men det er jo lov å prøve seg!*
Nelle Skrevet 28. april 2003 Forfatter #19 Skrevet 28. april 2003 Har han utseende med seg eller går du bare etter fingrene?? For å være litt seriøs: Når alt kommer til alt betyr både fingre og utseende svært lite. Selvsagt betyr det noe at jeg finner en person tiltrekkende -hvem har vel lyst til å flørte/kline/knulle med noen man ikke finner tiltrekkende? Og -selvsagt finner jeg ham tiltrekkende. Men det som betyr så uendelig mye er er selvsagt hvem han er som person. Og han er nydelig. Men jeg kjenner ham selvagt ikke så godt enda. Og jeg vet heller ikke hva som skjer. I og med avstandene er store, og i og med det er en viss aldersforskjell mellom oss. Allikvel -jeg gidder rett og slett ikke å sette meg ned i sofaen i sliten treningsbukse og se på TV bare fordi jeg er single (Gud forby -ikke sant, Minnie -hehe ) -tenk om det viser seg at dette fører til noe mer enn bare èn nydelig opplevelse i livet mitt? Jeg kan selvsagt ikke la sjansen gå fra meg -og om så, så får vi heller ha to (eller kanskje tre-fire) nydelige opplevelser sammen, da? Nelle - som føler hun utleverer litt mer enn hun strengt tatt burde akkurat nå...
Nelle Skrevet 28. april 2003 Forfatter #20 Skrevet 28. april 2003 Jeg kan spille "Lisa gikk til skolen" med én finger! *har dessverre en mistanke om at det ikke medfører en kø av kvinner, men det er jo lov å prøve seg!* Jeg kan også spille Lisa gikk til skolen med en finger -let's go for it, Trøffel!! P.S. Er det en greie som gutter ville like tro? *plutselig komme på at jeg ikke er lesbisk* Nelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå