Gå til innhold

Hør denne flotte versjonen av Tir'na Noir

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si meg enig i at det var en pen versjon av den sangen. Har hørt mye penere enn det der :) F.eks da Maren Flotve Birkeland sang den på idol i 2004.

Gjest StockDama
Skrevet

Likte den heller ikke noe særlig.. =/

Skrevet

Syns heller ikke den var spesiellt bra..

Gjest Gjest_lille meg_*
Skrevet

Syntes den var kjempeflott. Står at hun kun er 14 år....

Så at hun hadde flere sanger ute også. likte den fine roen i stemmen hennes jeg. :)

Skrevet

Synes hun var direkte slitsom å høre på..

Skrevet
Synes hun var direkte slitsom å høre på..

Det er i det hele tatt vanskelig å synge pent på den dialekten der...

Skrevet

Helt uenig i kritikken her.

Hadde en utrolig behagelig stemme.

Skrevet
Kan ikke si meg enig i at det var en pen versjon av den sangen. Har hørt mye penere enn det der :) F.eks da Maren Flotve Birkeland sang den på idol i 2004.

Enig!

Gjest Korrekt
Skrevet (endret)

MINE RÅD!

Hun synger nogenlunde rent, men bommer veldig på takten.

Litt høg diskant som gjør at det høres litt skrikende og skjærende ut.

Litt mere fylde i lydbilde og litt romklang, så kunne det blitt ca. bra.

Hører tydelig at hun ikke er fra vestkanten

Musikken er nydelig, men så er det også Vamp da som er på i bakgrunnen, så dette er nok en karokegrei ;)

Du går ikke videre for å si det sånn, jo kanskje i junioridol for de mellom 8 og 12 år, men noen år på baken så kan det bli litt fint.......kanskje.

Komklusjon=IKKE FINT!

Om ts er vedkommende som synger så må du tåle sannheten.

Endret av Korrekt
Skrevet

For slitsomt for meg, men tror det har mye med dialekt og at hun hadde en veldig skarp stemme. Men aboslutt ikke dårlig til en 14-åring :) jeg kan ikke synge så fint

Skrevet
Om ts er vedkommende som synger så må du tåle sannheten.

Føler på meg at trådstarter er hun som synger.Føler også at det er hun er den ene som har komentert på YouTube.

Dette låt desverre dårlig.Det var urytmisk og til tider falskt.

Skrevet
Syntes den var kjempeflott. Står at hun kun er 14 år....

Så at hun hadde flere sanger ute også. likte den fine roen i stemmen hennes jeg. :)

Jeg synes ikke hun hadde en ro en stemmen i det hele tatt. Slitsomt.

Skrevet
Føler på meg at trådstarter er hun som synger.Føler også at det er hun er den ene som har komentert på YouTube.

Har veldig den følelsen jeg også.

Gjest Sangpedagogen
Skrevet

Dette var rett og slett den verste versjonen jeg har hørt. Skrikende, høy stemme. For det meste ligger hun litt under på alle tonene, men innimellom kommer en og annen ren tone. Pitchen har du ikke helt taket på.Håper du har andre karriereplaner i bakhånd for dette var ikke bra. Til dere som sier at det er kjempebra til å være bare 14 år: Hadde hun vært 8 år, hadde det vært sånn passe bra. men med mye øvelse, og lang tid kan det nok bli endel bedre enn dette.

Skrevet

Huff.

Først vil jeg bare si at NEI, det er ikke meg som synger, jenta er 14 år.

Det var ikke meningen å skape krangel om det jeg synes er en nydelig versjon av denne sangen.

Alle er forskjellige, og personlig synes jeg dette var flott.

Hun har andre sanger ute også. Likte spesielt godt The closest thing to crazy.

Skrevet

Før jeg klikket på linken, så leste jeg svarene nedover tråden. Og det var ingen overraskelse at jenta var pen. Jeg kan aldri tenke meg at folk hadde skrevet så kritiske innlegg om dette var en småfeit, kvisete fjortis.

Skrevet

Jeg syns ikke den er noe fin, blir stresset og uvell av den dårlig timingen. Men jeg er enig i at hun synger "The closest thing to crazy" bra, den likte jeg!

Gjest Gjest_Ingunn_*
Skrevet
Før jeg klikket på linken, så leste jeg svarene nedover tråden. Og det var ingen overraskelse at jenta var pen. Jeg kan aldri tenke meg at folk hadde skrevet så kritiske innlegg om dette var en småfeit, kvisete fjortis.

Nå er det faktisk slik at det er sangen vi kommenterer ikke utseende til jenta.Jenta var veldig pen men stemmen var ikke fullt så pen.Stemmen var ganske jævlig.

Hadde jenta vært småfeit og kvisete hadde stemmen hennes like fordømt vært uren og skrikende. Desverre for henne men sannheten er ikke alltid morsom men den er viktig.

Jeg syns ikke den er noe fin, blir stresset og uvell av den dårlig timingen. Men jeg er enig i at hun synger "The closest thing to crazy" bra, den likte jeg!

Den har jeg ikke hørt! Link?

Det var ikke meningen å skape krangel om det jeg synes er en nydelig versjon av denne sangen.

Alle er forskjellige, og personlig synes jeg dette var flott.

Ehh, ingen som krangler her men uttrykker vår mening om stemmen.

Flott? :fnise: Da er du tonedøv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...