magolia Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Noen som vet hvor jeg får tak i springform på 20 cm??
gard Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Springformer i varierende størrelse får en på mange plasser...alt fra Ultra, Kitchn osv. Så det burde ikke være noe problem å få tak i :-) Husk å kjøpe forskjellige størrelser dersom du ikke har det allerede....jeg har 20,22,24,28 etc...greitt å ha viss man lager en del kaker.
Arkana Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 (endret) Husk å kjøpe forskjellige størrelser dersom du ikke har det allerede....jeg har 20,22,24,28 etc...greitt å ha viss man lager en del kaker. Jeg synes også det er praktisk å ha to av hver størrelse, fordi en del kaker skal bakes i to former og da er det greit å bake dem samtidig istedet for at halve røren skal stå på benken og vente på at den første bunnen skal bli ferdig. Endret 24. januar 2008 av Arkana
Grissini Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Jeg kjøpte nettopp en trepakning med springform på Rema 1000 av alle steder. Det kostet bare 49 kr for alle tre...
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Et tips er i hvert fall å være kritisk om man skal kjøpe form med non stickbelegg. Jeg kjøpte noen mørke springformer på Nille for noen få år siden, og de har begynt å flasse som bare det. Ganske ekkelt å få plastaktige biter i kaka... elokserte metallformer er vel egentlig det beste (gir jevn varme fra alle kanter), og jeg kommer til å kjøpe det neste gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå