Gjest Forvirra mann Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Hei Jeg tenkte jeg skulle overraske kjæreten min med noe fint undertøy, men dette er vanskeligere enn en skulle tro. Problemet er at hun har en veldig unormal BH-størrelse, dvs. 65DD. Vet hun pleier å kjøpe på Change, men jeg fant ikke noe der som jeg likte. I tillegg har jeg kikka på f.eks. figleaves.com, men jeg synes det er vanskelig å kjøpe uten å se det først. Noen som har andre forslag til hvor jeg kan lete? Gjerne ikke så fryktelig dyrt, vil helst ikke bruke tusen kroner på et sett.. Bor forresten i Oslo. På forhånd takk fra forvirra mann
milla-mor Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 det blir fort litt dyrt når man må til spesialforretning for å få riktig str... jeg bruker 65 f, so trust me, i know. men har du prøvd la senza? på byporten, og i bogstadvn f eks. eller lalina på st. hans haugen? ellers synes jeg personlig at change har mye fint, jeg da, men der hadde du jo vært. lykke til med jakten, da! hun blir sikkert kjempeglad
Saeria Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Slenger meg på millamors anbefalinger. Ellers kan du jo se om Agent provocateur har noe snasent i hennes størrelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå