Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg bruker hudpleie fra Babor nå. Hy-öl-rens og vita balance dagkrem. Synes det kjennes ut som bra produkter, men det har jo ikke skjedd noe revolusjonerende med trynet mitt etter at jeg begynte med dem. Jeg har fått høre et par steder at Babor er helt sinnsykt bra, så lurer egentlig på om det er så bra som de skal ha det til? :) Kanskje det bare ikke er håp for huden min...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, kommer vel an på. Ikke alt fungerer for alle. Jeg synes for eksempel at Dermalogica er veldig oppskrytt, produktene er helt greie og basic, men gjør ingenting revolusjonerende for meg. kremene er egentlig ganske ekle, synes jeg så egentlig er det bare rensegelen jeg gidder å bruke om jeg har. Babor er jeg mer glad i, spesielt hy-öl + phytoactvie combination + endel av serumene etc.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jammen jeg VIL ha en revolusjon!! :kjefte: (faran, har de fjerna den smileyen som slår i bordet???)

Men synes også babor er hakket bedre enn dermalogica ja :)

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet

Hvis du tar en tur til hudpleieren for hudanalyse så vil henne se hva din hud trenger,får du riktige produkter vil du merke at ting skjer :) Bare du holder deg til riktige produkter så har huden din godt av det, alle kvinner bør ta seg en tur innom hudpleien for å høre hva dagligvare kremer inneholder, for jeg kan si jeg er SKREMT og har lyst til å bare få sagt det til de jeg ser handler dette, men er ikke så lett hehe .. FOR DET DE INNHOLDER VIL SKREMME VANNET AV DE FLESTE :rope:

Gjest Raptuza
Skrevet

Rein gift, vel! For det ville jo gå gjennom alle kontrollar i Norge....(ironi)

Gjest Lilleulv
Skrevet
Rein gift, vel! For det ville jo gå gjennom alle kontrollar i Norge....(ironi)

er du ironisk så må du komme med flagget!!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...