gard Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Se artikkel i Dagbladet: http://www.dagbladet.no/dinside/2008/01/23/524706.html
Gjest Loni Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Jeg synes sånne ferier høres fryktelig kjedelige ut! OK, det er pent der, men å se på noe pent i 14 dager blir for mye for meg. Hadde ikke følt meg vel ved å betale så mye for bare å ligge på ei solseng og plaske i vannet. Men det er nå meg.
gard Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2008 Hei Ja, en tur til en "øde øy" er ikke for alle og jeg tror også jeg hadde kjedet meg dersom jeg var på en liten øy uten noe å gjøre. Den øya jeg var på hadde iallefall squashbane slik at jeg fikk holde formen ved like. Men uansett er jeg enig i at 14 dager kanskje blir litt i meste laget...men Maldivene kan f.eks. kombineres med Dubai på veien opp eller ned. Dersom du er glad i snorkling og dykking så er det fantastisk på Maldivene. Vi hadde med eget snorkleutstyr og var ute og snorklet hver dag :-)
brud06 Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Har akkurat bedt Wikstøm reiser komme med et tilbud til oss 2voksne + 2 barn 2 uker i november. Håper bare ikke at prisen er helt avskrekkende. Akkurat nå når barna er små passer det utmerket med en "gjøre ingenting frie" så får vi heller gjøre noe med litt mer action når de blir litt eldre. Noen som vet hvor stor paradise island er?
gard Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2008 Hei Det ser ut til å være en av de større øyene iallefall basert på http://www.villahotels.com/ResortInfo_paradise_facts.htm . Vi var på Sun Island og denne er også drevet av Villa Hotels.
brud06 Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Hei Takk for svar. Har lest mye på siden din, Gard og det er vel den største grunnen til at Maldivene ble valgt.......For noen bilder Hvordan er det med solfaktor....ser at du brukte solfaktor 20 da jeg leste på siden din ,Gard, var det nok?
gard Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2008 tja, ikke for min hud :-) 20 holdt nok ikke helt når vi var ute og snorklet...så det er nok best å ha en snorkle t-skjorte for å slippe og bli helt svidd på rygg/skuldre. Men jeg var ganske bleik da vi reiste der...typisk norsk lys hud etter en lang vinter
brud06 Skrevet 24. januar 2008 #8 Skrevet 24. januar 2008 da er det bare og vente med å se hvor avskrekkende tilbudet blir.....håper ikke hele drømmen går i grus Det var visst ikke alle hotel som tok 2 barn på rommet heller ...og da kan det bli DYRT. Ellers så blir det vel ca 2000 per nat for oss alle 4 med mat og drikke ...det er flyreien jeg er spent på....det varierer så utrolig mye fra dag til dag. Hvor mellomlandet dere, Gard?
gard Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. januar 2008 Hei Vi hadde mellomlanding i både Wien og Dubai. Mellomlandingen i Dubai var vi faktisk ikke klar over og hvis vi hadde vært klar over det så hadde vi nok sjekket om vi skulle hoppet av der i et par dager :-)
theamoren Skrevet 25. januar 2008 #10 Skrevet 25. januar 2008 jeg vil også... kan nok bare drømmer jeg.. veldig nyskjerrig på hva pristilbudet deres blir brud06!
brud06 Skrevet 26. januar 2008 #11 Skrevet 26. januar 2008 Nå har vi fått "tilbud" av Wikstrøm reiser. Vi er to voksne og to barn, 13netter på hotell. De regner en dag hver til reise, så totalt en reise på 15 dager. Pris kr 57000 i november 08 Jeg spurte om og få et tilbud på en øy som heter Paradise island men vi har i ettertid ombestemt oss til en mer barnevennlig resort. Vi har ikke rukket og få tilbud på denne resorten enda ,men det skiller vel rundt 3000 i pris tror jeg. Den andre resorten heter bandos island resort http://www.bandosmaldives.com/bandos_pages...b/kids_club.php Vi heller mot å dra
brud06 Skrevet 26. januar 2008 #12 Skrevet 26. januar 2008 Glemte og nevne at detter er med halvpensjon
theamoren Skrevet 26. januar 2008 #13 Skrevet 26. januar 2008 ja det syns jeg dere skal.. er jo dyrt! men verdt det tror jeg. Er jo bare å spare som gal! jeg drømmer om å reise til maldivene og sparer til det, mens mannen skal på død og liv til Svalbard av alle plasser.. snakk om interessekonflikt.. hehe Har alltid drømt om maldivene. helt siden jeg var liten. Tanta mi var der på bryllupsreise og det gikk ikke ann å beskrive det! var helt fantastisk. og det var mye finere enn på bildene.. og jeg syns jo bildene er de fineste i verden.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå