Gå til innhold

Ayia Napa 08

Fremhevede innlegg

Gjest sigmund
Skrevet

Jepp, er det :) Nå er det bare 43 dager igjen så sitte med på flyet:)

Gleder meg :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Pilot
Skrevet
Da har jeg lagt deg til:-) Kanskje du eksisterer på facebook også....?

Hei.

Vi er 3 gutter som skal nedover fra 30 juni til 8 juli. kommer fra lillestrøm, kan jo treffes der nede. Vi bor også i sentrum.

Gjest Jonny
Skrevet

Hey,

Meg og 3 andre kompiser fra Bergen reiser til Ayia Napa 7-14.july.

Vi skal bo på christabelle, noen andre som skal bo på dette hotellet eller?

Gleder meg sykt, noen som har noen gode erfaringer med diskotekene og utestedene?

Skrevet
Vel siden Sigmund er så tøff at han la ut telefonnr, kan vel jeg legge ut msnadresse da:-)

Bare 6 uker og 1 dag igjen nå:-D

Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler.

Helen - mod.

Kan du sende meg mailen på Pm? =P

Skrevet (endret)
Hei.

Vi er 3 gutter som skal nedover fra 30 juni til 8 juli. kommer fra lillestrøm, kan jo treffes der nede. Vi bor også i sentrum.

Selvsagt kan vi det=) Nå begynner vi jo nesten å bli mange. Hehe, jo fler, jo bedre=)

Kankskje man kan legge ut msnadressen i koder?:P

Vel: xxx

Innlegget er endret iht til Kvinneguidens regler. - jolie (mod)

Endret av jolie
Skrevet

Jeg vil minne om våre regler som sier at man ikke kan poste innlegg med telefonnummer, fullt navn eller epostadresser. Ønsker dere kontakt utenfor KG, må adresser og lignende utveksles vi PM.

-jolie (mod)

Gjest Venetia
Skrevet

Jeg og venninna mi skal dit to uker, fra 28 juli - 11 august. Vi er 18 år :)

Skrevet
Jeg og venninna mi skal dit to uker, fra 28 juli - 11 august. Vi er 18 år :)

vi er ca10 gutter ( har ikkje helt oversikten ) kommer 11august og er 2 uker vi og ! :P

Skrevet
vi er ca10 gutter ( har ikkje helt oversikten ) kommer 11august og er 2 uker vi og ! :P

kommer 28juli... mente jeg da :S =)

• 3 uker senere...
Gjest Riddick
Skrevet

Bare å slappe av;)

kommer en gjeng fra Tønsberg først den 30. juni på 8 stk, så kommer det 15 stk til den 14. juli;) åsså et par stykker den syvende:)

Dette kommer til å bli en sommer man aldri glemmer:D Nå er det tid for fest å moro!!!

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Jah, nå er det bare 29 timer til jeg reiser hjemmefra. Flyet mitt går 6 om morgnen:-S

Reiser som sagt fra 23. juni til 7. juli. Om noen er der samtidig, kan dere jo sende meg en PM, så kan man møtes der nede:-)

Edit: hint, hint* Riddik og pilot:-)

Endret av siljekh
  • 2 uker senere...
Gjest Kaos i Kalypso
Skrevet

Jepp vi er tre gutter som skal dit i midten av juli.hørt at kalypso anbefalles på det sterke så dette gleder vi oss til.Når skal dere ned dit da jenter???

Gjest AyiaNapa08
Skrevet

9 gutter - oslo - 11. juli - 18 juli ; )

Gjest reisen
Skrevet
Jeg og bestevenninna mi skal til Ayia Napa i sommer ;D Er det noen andre som har tenkt seg dit i år? Vi bor på Kalypso, noen som enten skal dit eller har vært der tidligere?

Være forsiktig der, masse klamydia og mange ble gravid der, dop, fyll og voldtek.

Lykke til

Skrevet (endret)
Være forsiktig der, masse klamydia og mange ble gravid der, dop, fyll og voldtek.

Lykke til

Jeg har et par ferietips å komme med.

1. Ikke tro på absolutt alt du leser i avisen. De elsker å ta for seg et feriested hver sommer i mangel på noe annet å skrive om.

2. Ikke drikk deg sørpefull og gå halvnaken så går det helt fint;)

Man kan fint bruke samme forhåndsregler som hjemme for å unngå klamydia og graviditet. Ligger du ikke med noen så går det fint.

Fyll og dop kan man også fint unngå om man ønsker det. Er man hjemme før 24 så slipper man unna verste fyllakalasene.

Spørs hva dere søker;)

Endret av Lissi33
Gjest Gjest
Skrevet

Nå ser jeg at dere allerede har vært i Agia Napa, men til andre som skal dit så stemmer det ikke at ølen og spriten er like dyre som i norge, man kan finne sprit til 80 kroner, ølet koster 20 ca og cocktails på happy hour er evig billige, maten er heller ikke så dyr. Reiste dit i fjor, og skal dit i år også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...