Gå til innhold

Ayia Napa 08

Gjest shawna

Anbefalte innlegg

Jeg og bestevenninna mi skal til Ayia Napa i sommer ;D Er det noen andre som har tenkt seg dit i år? Vi bor på Kalypso, noen som enten skal dit eller har vært der tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omtrent 50% av norges ungdommer skal dit, en grunn til at jeg ikke gidder å dra dit :ler: Foretrekker å dra til plasser hvor en slipper unna alle nordmennene :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodde på Kalypso for tre år siden, veldig sentralt og greit hotell:-)

Fint bassengområde i midten, nærhet til strand og butikker, og Aqua club under hotellet - som er et utested hvor man kan plaske rundt i bassenget med en drink i hånden.

Lei scooter og kjør til Fig tree bay, flott å bade og sole seg, mer rolig og familievennlig sted.

Se nøye på prisene, kypros opererer med høye priser på importvarer...Noen varer er derfor normale i pris mens annet kan være dyrt.

God tur:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er nesten samme prisnivå som hjemme særlig på sprit og rusbrus, øl er rimeligere.. Tror det kostet 25 kr for en Smirnoff Ice i butikken og det var for 6 år siden.. Det var også dyrt å komme inn på utesteder, ikke barer selvsagt, men på klubber og diskotek. Maten er også ganske dyr og dårlig i selve Ayia Napa.

Men strendene er herlige og utelivet er jo topp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

jeg skal til agia napa i sommer med kjæresten og familien :) har hørt mye positivt, så gleder meg veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Gjest Gjest_Silje_*

Jeg og min bestevenninne skal også dit:) Akkurat samme hotellet faktisk. Når skal dere? Vi skal 23. juni til 7 juli.

Jeg var der i fjor og hadde det kjempemorro. Kan være litt for mange smårollinger, men de må da få ha det gøy, de og. Om man ikke liker de, er det bare å holde seg unna.

Kalypso er hovedsaklig et skandinavisk hotel, noe som er synd for oss som vil møte andre nasjoner også. Men de befinner seg alltids på barene rundt omkring.

Flere som skal samme tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der for to år siden med en stor jentegjeng - og utelivet er helt utrolig :gjeiper: Reis på en nattklubb som heter Carwash!! Er litt dyrt å komme inn, men dere får gratisbilletter på en bar som har frosketema rett nedi gata.. Styr unna de barene som har navn på norsk, svensk og dansk.. De er fryktlig harry! Og ikke dra på nattklubben Black & White, da det her har vært flere skyteepisoder :sukk: Så hvis dere skal dit for å feste med andre yngre mennesker er Ayia Napa helt supert! Til denne slags ferie tror jeg ikke man får bedre steder. Har selv reist mye i flere verdensdeler så må nesten legge til at hvis dere skal dit for å oppleve og se ting (inkludert strandliv) så burde dere avbestille... Da blir kypros veldig "syden" :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min bestevenninne skal også dit:) Akkurat samme hotellet faktisk. Når skal dere? Vi skal 23. juni til 7 juli.

Jeg var der i fjor og hadde det kjempemorro. Kan være litt for mange smårollinger, men de må da få ha det gøy, de og. Om man ikke liker de, er det bare å holde seg unna.

Kalypso er hovedsaklig et skandinavisk hotel, noe som er synd for oss som vil møte andre nasjoner også. Men de befinner seg alltids på barene rundt omkring.

Vi skal dit 30 Juni til 15 Juli. :D

Får ta oss ei litta vors ;)

Hilsen shawna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Silje_*
Vi skal dit 30 Juni til 15 Juli. :D

Får ta oss ei litta vors ;)

Hilsen shawna

Ja, det må vi jo nesten da:) Har allerede funnet en del andre som skal til Ayia Napa samtidig, så nå har jge bygget opp en nokså stor gjeng her:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wey! Gleder meg! :ler:

Hvor i landet kommer dere fra ? Er nysgjerrig på alle som skal dit. Er ingen fra vennegjengen vår som reiser ned, så vi vil gjerne bli kjent med andre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wey! Gleder meg! :ler:

Hvor i landet kommer dere fra ? Er nysgjerrig på alle som skal dit. Er ingen fra vennegjengen vår som reiser ned, så vi vil gjerne bli kjent med andre :D

Vi er fra Oslo. Vet ikke om noen andre, vi heller som skal. Men har fått kontakt med en del briter og slikt:p Hvor er dere fra da? Hvor gamle er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sigmund

Hei. Jeg og en kamerat reiser ned 23 juni til 30 juni. Skal bo på Pavlinja hotell. Ikke så veldig langt borte. Har vært på Agia napa 2 ganger tidliger. Er kjempe kul plass å feste ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shawna: Så kult! Like gamle er vi også:-) Vi må absolutt finne hverandre og feste sammen!:-)

Sigmund: Vet ikke helt hvor Paviljina er, men det finner man fort ut av. Er det langt unna bargatene?

Vi burde jo få tatt oss en fest sammen vi, og:-) Even match og greier:-p

Endret av siljekh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sigmund
Shawna: Så kult! Like gamle er vi også:-) Vi må absolutt finne hverandre og feste sammen!:-)

Sigmund: Vet ikke helt hvor Paviljina er, men det finner man fort ut av. Er det langt unna bargatene?

Vi burde jo få tatt oss en fest sammen vi, og:-) Even match og greier:-p

Er ikke langt fra bargatene. Så må absolutt ta oss en fest eller 2 sammen. Kan jo ringes eller sende en sms. xxxxxxxx :) Har vært der 2 ganger før er en konge plass å feste på. 1 gang på pavlinja og en gang litt lenger unna sentrum.

Innlegget er endret iht Kvinneguidens regler. - jolie (mod)

Endret av jolie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siljekh: Men for fanken vi må møødes ;P Haha,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel siden Sigmund er så tøff at han la ut telefonnr, kan vel jeg legge ut msnadresse da:-)

Bare 6 uker og 1 dag igjen nå:-D

Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler.

Helen - mod.

Endret av Helen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siugmund
Vel siden Sigmund er så tøff at han la ut telefonnr, kan vel jeg legge ut msnadresse da:-)

Bare 6 uker og 1 dag igjen nå:-D

Kunne ikke legge ut tld nr nei.

:)

Å gleder meg!!!!

Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler.

Helen - mod.

Endret av Helen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lagt deg til:-) Kanskje du eksisterer på facebook også....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...