Angelheart Skrevet 24. januar 2008 #1 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg har fulgt med på denne serien på TV2, men klarte selvsagt ikke å få med meg sesongavslutningen som gikk i går. Noen som så på som kan gi meg litt input? Ble det bryllup for ex'n og han nye gubben? Hva med romanen til Hank? Innrømte Mia at hun hadde stjålet den? Kjenner jeg er voldsomt nysgjerrig og kjempe-irritert for at jeg gikk glipp av programmet...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supergirl Skrevet 24. januar 2008 #2 Del Skrevet 24. januar 2008 Var en kul episode, tror den går i reprise enten på TV 2 eller TV 2 zebra...? Mia ble sur fordi faren hennes nektet henne å gi ut boken da den kunne skade ryktet hans. Da drakk hun seg dritings og på det tidspunktet i vielsen da presten spør om noen har noen innvendninger mot ekteskapet, reiser hun seg opp og sier at Karen elsker Hank, og at hun har hatt sex med han. Bill slår ned Hank, men så ombestemmer hun seg pga Becca og sier at hun tullet, og vielsen fortsetter. Senere i bryllupet sier Hank at de er skuls siden hun ikke avslørte han og hun får gi ut boken, får også lov av Bill til å gjøre det. Helt på slutten skal Hank og Becca til å kjøre hjem da Karen kommer løpende og roper at han må kjøre før hun ombestemmer seg, og hun hopper i bilen, mens Bill kommer løpende etter. Slutter med at de tre kjører avgårde og alle er happy... Kort oppsummering! Blir en sesong til, litt synd at de lot Karen og Hank finne sammen igjen så fort, synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 24. januar 2008 Tusen takk. Blir jo enda mer irritert for at jeg ikke fikk sett på nå, da...... Vet det går i reprise, men da på et tidspunkt som ikke passer helt inn i dagsrytmen til en småbarnsmor med et stort søvnbehov..... Enig i at det var litt dumt de fant sammen så fort, men regner med det ikke varer lenge siden det kommer flere sesonger..... Syns det var mest synd Mia fikk lov til å gi ut boken, da! Det er jo Hanks store mulighet!......... hm...må tenke litt på den, ja. Håper det ikke drøyer så altfor lenge før neste sesong kommer, men denne serien er vel sikkert også rammet av streiken "over there"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå