Luckyme Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Hei. Min hudpleier mener jeg har Roseaca, og i desember spanderte jeg på meg laser til 1500 kr for å få mindre rød hud i kinnene. Dette har altså ikke hjulpet, utenom at jeg fikk ett par reale brannsår, og fått ett realt arr ved nesen Jeg har tidligere brukt Dermalogica, active moist, men denne reagerer jeg på og ansiktet blir veldig rød og huden min reagerer på denne. Dette gjelder flere typer kremer, og nå vet jeg nesten hva jeg skal kjøpe Hun som utførte laser mente jeg ikke trengte å kjøpe dyre hudpleiekremer, men burde kjøpe så milde kremer som mulig. Men hvilke kremer kan man kjøpe som ikke er proppet med parabener da? Har tidligere slitt med blandet/uren hud, og reagerer veldig fort på dårige produkter, men nå ønsker jeg en normal hud, som jeg slipper å dekke til pga røde hissige områder! Er det noen som har ett forlag til meg hva jeg kan kjøpe av milde produkter som ikke forårsaker allergi og reaksjon? Takk for råd hvis noen kan hjelpe
Gjest septica Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Hei. Min hudpleier mener jeg har Roseaca, og i desember spanderte jeg på meg laser til 1500 kr for å få mindre rød hud i kinnene. Dette har altså ikke hjulpet, utenom at jeg fikk ett par reale brannsår, og fått ett realt arr ved nesen Jeg har tidligere brukt Dermalogica, active moist, men denne reagerer jeg på og ansiktet blir veldig rød og huden min reagerer på denne. Dette gjelder flere typer kremer, og nå vet jeg nesten hva jeg skal kjøpe Hun som utførte laser mente jeg ikke trengte å kjøpe dyre hudpleiekremer, men burde kjøpe så milde kremer som mulig. Men hvilke kremer kan man kjøpe som ikke er proppet med parabener da? Har tidligere slitt med blandet/uren hud, og reagerer veldig fort på dårige produkter, men nå ønsker jeg en normal hud, som jeg slipper å dekke til pga røde hissige områder! Er det noen som har ett forlag til meg hva jeg kan kjøpe av milde produkter som ikke forårsaker allergi og reaksjon? Takk for råd hvis noen kan hjelpe Har du prøvd A-Derma?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 A-derma er en veldig bra serie; den er basert på havre, og huden din burde kunne tåle den greit. Fås på apotek. Ellers kan du teste Lavera Sensitiv, som er en serie som fås hos enkelte helsekostbutikker.
Luckyme Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2008 Det var fint med ett par råd Jeg skal sjekke disse kremene Går det ann å få kjøpt disse kreme på nettet? Takk for tips
Luckyme Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2008 Jeg var å sjekket på SN nå, og der hadde de på skin care special price en hypo-sensible fra Academie. Hvordan er merket Academie? Kanskje mild nok til å prøve? Noen som vet?
Gjest Raptuza Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Avene-serien på apoteket er ein kvalitetshudpleie for sensitiv hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå