Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2003 #1 Del Skrevet 26. april 2003 klageinnlegg. Tvert i mot. Siden jeg er så glad og laaalla må jeg få dette ut. Nyforelsket er jeg, dvs 2 uker siden ting begynte. Har lagd to innlegg her før om at jeg føler alt har gått galt, jeg har ødelagt alt osv. Og alltid meg som må invitere meg selv på besøk til han. men i går fikk jeg melding om at han ville ha meg opp på mandag, da han kommer hjem (har vært bortreist). Tenk at en så liten ting kan gjøre noen så lettet og lykkelige? Alt begynner å ta seg opp, kjærlighetslivet, det sosiale livet, lykkelighetsskalaen er på topp og ALT ER BRA!!! Oooja gleder meg til mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2003 #2 Del Skrevet 26. april 2003 Nyt det! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2003 #3 Del Skrevet 28. april 2003 Tro meg, det gjør jeg! Fikk visst møtt han lørdag også, å så kos! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå