Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

I november gjennomgikk jeg et brudd. Og i ettertid mistenker min eks for å være en psykopat. Når jeg var i selve forholdet, og gjør det kanskje litt enda, så laget jeg unnskyldninger for ham hele tiden, eller at jeg valgte å overse visse ting. Leste gjennom en liste i en artikkel som jeg skulle svare på. Jeg svarte ja, med sikkerhet på alle, untatt det siste: at jeg IKKE er redd ham.

Etter bruddet har vi hatt kontakt som venner, og jeg har stått trofast ved hans side. Av en grunn nå som ikke er nødvendig å ta her, så har jeg bestemt meg for endelig å løsrive meg. Men det er hardt. Tips mottas med takk!!???

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Du spør om vi tror han er psykopat, men du forteller ingenting om hva du mener. Men uansett, er vel bare å si hadetbra til han hvis du ikke vil ha noe med han å gjøre?

Skrevet

Aner ingenting om hvordan han er, eller hva han har gjort. Men dersom oppførselen hans forandra seg plutselig kan det ha vært stoff inni bilde... Var iallfall i slik situasjon selv.. Ble kjent med eksen som venner i begynnelsen, etter halvannet år begynte vi å date, men fant ut, når det ble mer alvorlig at han gikk på alle mulige stoffer, og var selvsagt veldig god til å skjule dette da vi var venner...men kunne ikke unnskylde den "psykopatiske" oppførselen etterhvert.... håper virkelig ikke det er slik i din situasjon..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...