Gjest BeautyBabe Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Hvordan er ysl falsh lash mascara ?
Malina Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Det er vel den samme som Faux Chils, den er kjempebra
Fresi Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Det er min favorittmascara for tiden. Den sitter godt og gir flotte lange og tette vipper. Anbefales på det sterkeste
Gjest Audrey Horne Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Den har vært min favoritt i mange år. Gir sorte, tette vipper (ikke så mye lengde), sitter godt og smitter ikke. Lar seg lett fjerne og best av alt; vippene blir ikke stive, men fleksible .
Gjest Raptuza Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Har medium lange vipper - var ikkje fornøyd. Vippene blei tunge og ville ikkje bøya seg oppover.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Jeg liker resultatet først, men ellers er begeistringen heller lunken. (1) Den er parfymert! Hva er vitsen med å parfymere en mascara? (2) Den sitter dårlig utover dagen (det hjelper ikke at det gjør den lettere å fjerne) (3) Den tørker veldig raskt inn i sammenlikning med andre mascaraer; for min del synes jeg den blir dårlig i løpet av kanskje seks uker. Nei, Lancome Hypnose er en bedre volummascara i mine øyne.
Ambivalent Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Den gir god fylde, men jeg synes den klumper seg litt. Den lukter jo veldig godt, men synes det er negativt at den er parfymert. En helt ok mascara, men ikke den beste jeg har prøvd. Den ser sexy ut da. Liker å ha den stående på baderomshylla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå