Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Shopanic
Skrevet

Hei!

Jeg trenger et nytt antrekk/en ny kjole. Den skal i første runde brukes i en jobbmiddag. (I invitasjon står det antrekk:pent)

Hjeeeeelp! Jeg er shopping-amøtør, og klarer sjelden å finne klær uten å bruke svært så lang tid på letingen. Har dessverre ikke tid til å tråle alle butikkene i Oslo gjennom, så satser på råd hos dere i stedet.

Noen som har forslag til hvor jeg bør lete?

Kan jeg finne noe på nettet? (må da være andre butikker enn HM og Ellos på nett?) Hvis noen har konkrete forslag, så kom gjerne med link også.

Veldig takknemlig for litt hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken bransje jobber du i? Hva slags stil har du? Hvordan kler folk seg på arbeidsplassen din seg til vanlig? Og når trenger du antrekket?

Det som pleier å være safe er sort skjørt til kneet, tynne strømper, pene sko, en feminin bluse eller topp, noen smykker og leppestift (eller farget gloss).

Litt avhengig av stil, så kan det være greit å ta en tur innom Steen og Strøm, den ene etasjen er bare damebutikker. Hvis det blir litt stivt, så stikk innom Kemt i Parkveien.

Gjest Shopanic
Skrevet

Skal være med mannen min, så det er med hans arbeidsplass, ikke min. Han jobber som konsulent i databransjen, og vanligvis er de veldig uformelle i klesstilen. Men denne gangen var det visst meningen at det skulle være litt mer stil.

Takk for tipset om Steen og Strøm. Der er jeg så og si aldri, men dit skal jeg nå! :shoppe:

Skrevet

Hehe, jeg jobber også i databransjen, og begrepet "Antrekk: pent" tolkes forskjellig av alle. Men sånn er det nok i de fleste bransjer. Jeg ville ikke tatt helt av på pyntetheten, men siden det er med partnere, vil det kanskje være litt mer jevnt stilnivå. Så en fin kjole eller skjørt er fint, og det burde sikkert være greit med draktbukser også. Ha på en fin topp, så er du i gang.

Gjest Shopanic
Skrevet

Takk for svar igjen, Catzy! :bukke:

Gjest Grafica
Skrevet

Ellers er faktisk Gina Tricot (ligger en butikk i torggata, rett ved youngstorget) gode på kjoler, som er pene! Og nå er det salg på alle julekjolene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...