Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dette spm dukker opp ofte, men blir veldig glad om noen kan komme med tips om gode solpudder. Har Guerlain sitt, og det er det eneste jeg noen gang har prøvd. Nå vil jeg ha et nytt, noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det fra Helena Rubinstein, superfint ikke så orange i fargen som Guerlain sitt. Men jeg vil også annbefale Chanel sitt, nydelig men synes kansje det går litt fort bort, vet ikke hva de andre synes, kansje det bare er meg....

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Jeg kjøpte nylig solpudderet fra Estee Lauder, og er kjempefornøyd. Jeg kjøpte fargen 01, som visstnok skal være matt, men som har bittelitt skimmer i seg. Det er mer naturlig enn nr 2 i Guerlain, for det er litt mindre gult, og går mer mot beige/brunt. Jeg har også Chanel sitt i nr 22 (tror jeg), men det er jeg ikke like fornøyd med. Dessuten inneholder solpudderet fra EL dobbelt så mye som det fra Guerlain. Prisen var 315 kroner. :)

Skrevet

Takk for hjelpen begge to! :) Det blir nok en tur innom Douglas i morgen for å se hvilke av forslagene jeg liker best.

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Jeg vil annbefale deg å ta en titt på YSL sitt solpudder, det er bare sååå fint, jeg har nr 2, strålende fornøyd, får en veldig fin glød av det.

Gi oss tilbakemelding om hva det blir, og om du er fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...