Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere en koffert som er rimelig i prisen og ganske lett, men god?

Jeg skal til USA, og da var det snakk om hengelås på kofferten, noen som har lyst å oppklare den der for meg(jeg fikk bare med meg at en må ha hengelås på kofferten :sjenert: )?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

henger meg på denne...samme her:)tid skal du reise og hvor?

Skrevet
henger meg på denne...samme her:)tid skal du reise og hvor?

Jeg drar først til London den 3 februar, kommer hjem den 15 februar, drar til usa(Ohio) den 17 februar og hjem den 27 februar.

Haha! Jeg forurenser masse i februar.. :-P

Skrevet

Lås på koffert må være TSA-godkjent når man reiser i USA. Tror Samsonite er den eneste produsenten med integrert lås som er TSA-godkjent. Ellers får man hengelås som er TSA-godkjent for en billig penge feks på Morris. Du kan bruke vanlig lås også, men sjansen er stor for at låsen er brutt opp og ødelagt når du får kofferten din igjen, dersom de foretar inspeksjon. Du må ikke ha lås på, men det er jo å foretrekke.

Når det gjelder koffert så er det masse å velge mellom i alle prisklasser. Jeg har kofferter fra Roncato, kjøpt hos Morris, hvorav den ene er "featherlight weight" - eller noe sånt. Jeg har imidlertid læært meg å styre unna de billigste koffertene på Europris etc., da disse går i stykker bare man ser hardt på de....

God tur!!

Skrevet

Hei

Jeg kjøpte en billig Carlton koffert for noen år siden og den lignet ganske mye på min kones dyrere Samsonite koffert. I løpet av årene har vi reist en del som du ser på vår hjemmeside...og etter hvert som tiden gikk så min koffert ut til å tåle mye mindre enn Samsonite kofferten. Til slutt sprakk faktisk plasten i min koffert og jeg fikk en ny koffert til min fødselsdag...denne gangen ble det en skikkelig koffert...en Samsonite. Så jeg tror min anbefaling er...skal du reise mye bør du kjøpe noe skikkelig med en gang.

Reiser du men vanlig koffert er alternativet å la kofferten være ulåst. Det gjorde jeg på sist tur til USA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...