Gjest Gjest_meg_* Skrevet 23. januar 2008 #1 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg har snart bursdag og har fått med sambo til å spandere restaurantbesøk (vi gikk på dollys på min regning på hans bursdag så ). Saken er at ejg ELSKER kinamat, og det er år og dag siden sist. Altså er type restaurant et lett valg. Jeg er selv innflytter i Hønefoss, og sambo har vært på en av restaurantene her en gang for mange år siden.. vet det er vertfall 2 stk i sentrum. Erfaringer med de 2? Er det andre i nærheten som er verdt en tur?`Helst i Hønefoss sentrum, slik at vi kan gå ned om han vil ha en øl eller 2.. (jeg har ikke lappen). Men, er en helt superfantastisk og billig en ikke så langt unna så foreslå i vei! Ser helst etter en som har buffet (om det bare er en dag i uka så gjør det ikke noe), slik at han som ikke er så gira på slik mat kan "se" på maten. Og da får jeg mye mer god mat for pengene også! God mat man ikke blir syk av er viktig, og grei betjening. Jeg forventer ikke super-service, men at folk ikke er sure og vanskelige. Forslag? Helst med fullt navn/addresse da slik at vi finner den . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2008 #2 Del Skrevet 23. januar 2008 Canton! Jeg spiser ikke kinamat selv, men dette stedet har klart seg i åresvis uten negativ omtale, verken fra mattilsynet eller "folk". De har ikke buffet, det har ingen av de spisestedene såvidt jeg vet. Men de har også "vanlig" mat, ikke bare kinamat. Canton ligger her Altså, ovenfor gamle rutebilstasjonen, nedenfor Alfred(utested). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå