Gjest Gjest_Lykkelig_* Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Vil bare påpeke hvor mye dritt som blir sagt her, om de nydelige skapningene man kaller gutter/menn.. Jada, de gjør ting som man ikke skjønner seg på, og de gjør ikke alltid det vi vil. Men WTF!? Gjør DU hele tiden som HAN vil? Nei. La gutter være egne individer! Det er jo dette vi faller for. Hvorfor vil dere plutselig at de skal være annerledes da? Min kjæreste er helt fantastisk! Han er opriktig forelsket i meg.. Derfor kan han være den han selv vil være.. det var jo dette jeg forelsket meg i.. Hvorfor gidder dere å ha noe med gutter å gjøre, hvis dere ikke respekterer dem?
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Vil bare påpeke hvor mye dritt som blir sagt her, om de nydelige skapningene man kaller gutter/menn.. Jada, de gjør ting som man ikke skjønner seg på, og de gjør ikke alltid det vi vil. Men WTF!? Gjør DU hele tiden som HAN vil? Nei. La gutter være egne individer! Det er jo dette vi faller for. Hvorfor vil dere plutselig at de skal være annerledes da? Min kjæreste er helt fantastisk! Han er opriktig forelsket i meg.. Derfor kan han være den han selv vil være.. det var jo dette jeg forelsket meg i.. Hvorfor gidder dere å ha noe med gutter å gjøre, hvis dere ikke respekterer dem? Så fint. Du har valgt en bra en, regner jeg med. Og ikke en som er utro, slår eller kaller deg hore om du har sagt hei til en gammel venn på gaten. De som faktisk har dårlige kjærester, og dårlige kjærester finnes, har også lov å fortelle hvordan de har det og be om råd.
Amalie_85 Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Tror nok vi sier mye rart om våre kjære når hverdagen setter inn. Mange mener det nok ikke så ille, men som min samboer sier, han er gla for at jeg har ett sted jeg kan klage å sutre litt så når han kommer hjem er alt fint. Jeg er virkelig virkelig virkelig gla i min samboer og elsker han over alt på jord. Men det er utrolig mange ganger jeg har irritert meg over at han sier han kommer om 10 min men kommer 40 min senere, ikke at dette gjør meg noe, men det er irriterende fordi jeg blir nervøs for at noe har skjedd. I stede da for å kjefte på han å lage dårlig stemning mellom oss er det ikke da greiere at jeg sutrer litt her inne så er det hele over? Er jo bare for å slippe ut litt damp. Men mange klager nesten for mye ja så jeg begynner å lure på hva slags menneske de er sammen med! Tror nok at de fleste av oss er veldig gla i vår partner selv om vi av og til klager
Suzy Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 La gutter være egne individer! Det er jo dette vi faller for. Hvorfor vil dere plutselig at de skal være annerledes da? (...) Hvorfor gidder dere å ha noe med gutter å gjøre, hvis dere ikke respekterer dem? De fleste som beskriver å ha blitt bedratt, løyet til, misbrukt, voldtatt, slått, skremt osv er sikker helt enige i at de guttene de har møtt er individuelle - men det er vel ikke forskjellen på folk som er poenget da kanskje....? Jeg respekterer alle som repekterer meg jeg, og hipp hurra for den lille forskjellen om det bare handler om hvor man trykker på tannkremtuba. Det som gjelder for ALLE er at man må være et bra menneske. Mener nå jeg da.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Så fint. Du har valgt en bra en, regner jeg med. Og ikke en som er utro, slår eller kaller deg hore om du har sagt hei til en gammel venn på gaten. De som faktisk har dårlige kjærester, og dårlige kjærester finnes, har også lov å fortelle hvordan de har det og be om råd. Poenger er nok for det første at kvinner så ofte generaliserer fra en mann til alle menn jfr. en annen tråd som går her nå. For det andre er det at kvinner klager ufattelig mye over menn generelt, også uten å generalisere. Hvor konstruktivt det er stiller jeg meg svært tvilende til.
manducabulla Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 (endret) "Han er opriktig forelsket i meg.. Derfor kan han være den han selv vil være.. det var jo dette jeg forelsket meg i.." Selv om man sutrer litt betyr det ikke at man ikke er forelsket i hverandre (elsker hverandre eller hva..) og at vil forandre på sin kjære. For min del, så hadde jeg ikke klart et forhold med BARE enighet, bare overstemmelse og at alt er supert HELE tiden. Jeg gjør ikke som han vil hele tiden heller. Men jeg tror nok at han sutrer litt til vennene sine også. Som nevnt over, så blåser man litt damp her inne. Man får fornuften tilbake. Det er sunt å skrive det av seg eller få det ut, selv om det bare er bittesmå ting. For bittesmå ting er følelser også, følelser som kan bli blusset opp til store ting. ( Wow, jeg er imponert over forklaringen min.. Not). Endret 24. januar 2008 av manducabulla
FantasDick Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Han klager over meg når jeg er idiot, han også.
viren Skrevet 24. januar 2008 #8 Skrevet 24. januar 2008 Det er da slett ikke alle menn som er "fantastiske skapninger" , og det må være lov å skrive om hendelser som har vært tøffe for en. Hvis du tror at mange av guttene ikke snakker dritt om damene så lever du i en boble, både sambo og jeg blir rystet over hva mange menn kan si om dama når hun ikke er til stede. Det er like mange menn som generaliserer som kvinner, så jeg ser ikke helt hvor du vil med dette innlegget. Hadde du skrevet at man generelt ikke bør skrive eller si mye stygt om partneren sin så er jeg derimot enig, i allfall ikke på jobben o.l. På forum som dette er man anonym om man ønsker det, så det kan være et veldig greit sted å "blåse ut" litt.
manducabulla Skrevet 24. januar 2008 #9 Skrevet 24. januar 2008 Jeg tror vel.. ehm.. at det er en grunn til at det er mer klaging på gutter enn jenter her inne. Og det er vel at det er et kvinneforum? Jeg vet ikke om det fins et slik manneforum, men jeg tror nok de klager like mye over oss..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå