Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Madre Mia
Skrevet

Jeg elsker min mann! Så til de grader! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerter:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, om du skriver at han er en fæl slask, blir det straks mye mer interessant, i alle fall på KG. :fnise:

Men så hyggelig, da. :)

Gjest Gjest_Eva_*
Skrevet

Så artig for deg da. Er dere nygift?

Gjest Madre Mia
Skrevet
Så artig for deg da. Er dere nygift?

Nygift? Tja, for 18 år siden...

Skrevet
Tja, om du skriver at han er en fæl slask, blir det straks mye mer interessant, i alle fall på KG. :fnise:

Så sant, så sant. Jeg slutter aldri å bli forundret over hvor mye drama og bullshitt folk har i livet sitt, som blir brettet ut her i KG : :filer:

Derfor elsker vi det når noen -for en gangs skyld-, faktisk skriver noe herlig om sin partner :ler:

Gjest StoreSky
Skrevet
Nygift? Tja, for 18 år siden...

:rødme: Så trivelig! Gir alle oss andre som er på vei til å bli gift håp!! Jeg vil også være gift "for resten av livet"...

Gjest Cataliina
Skrevet

Jeg også. Med den fantastiske kjæresten jeg har nå! :hjerte:

Gjest septica
Skrevet

Tenk om alle hadde følt det slik etter mange års ekteskap :klemmer:

• 2 uker senere...
Skrevet

Må hente opp denne tråden igjen. Den var så koselig.

Er i en fase hvor jeg igjen er i den nesten barnslige nyforelskelsesfølelsen. Mannen min er bare så utrolig herlig! Å, for et fantastisk menneske. Og så er han så utrolig deilig! Oh! Hubba, hubba.

For å være litt stygg, så kjenner jeg at jeg blir utrolig glad når jeg leser her inne, og ikke bare på samliv, for vi har det så utrolig bra og han er bare så herlig og vi passer så godt sammen. Og jeg er glad for selv om vi av og til er irriterte og sinna på hverandre, så elsker vi hverandre likevel. Vi har heller ikke hatt de store, alvorlige problemene, selv om man i alle forhold tidvis er gjennom dalføre.

Et gjennomgående godt og spennende forhold har vi. Aldri kjedelig og heller aldri tull. Weeeeeee! Jeg gleder meg til mannen kommer hjem fra jobb i dag. :rødme: :kys_2: :sengekos:

Gjest Amorina
Skrevet

Kjempekoselig! :)

Dere som har vært i lange forhold og som har det bra, sier også at dere også har deres vanskeligheter.

Når dere har disse, hvilke temaer er det som er vanskeligst, og hva bærer dere gjennom? Hvis vi nå skal ha fokus på løsninger og årsaker til å holde sammen, mener jeg, og ikke det motsatte som det er veldig mye av på KG :)

Hvilke problemer regnes for "dalføre", er disse periodene lange, og tviler dere da på partneren eller dere selv?

Det er absolutt et bra fokus; å skrive om de positive tingene! Men kanskje vanskeligere å svare på. Det blir ikke mat for en samtale, på en måte, det stopper med at noen svarer "å så fint, glad for deres skyld!" :ler: Man går liksom ikke inn på grunner til at det er bra eller hvorfor man velger det man velger :)

Så tenkte bare å snu det på hodet, og høre hvorfor det er så bra og hva dere liker best med det :) hva gjør dere for hverandre som gjør det verdt det?

Skrevet
Jeg elsker min mann! Så til de grader! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerter:

Så koselig!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Leste i avisa i dag at 70 % av alle forhold opplever utroskap. Det betyr at av dere 13 stk som har svart, så vi ca. 8 av dere oppleve dette.

Det kan snu fort. Og ja, du lever i ei boble. Du VET ikke hva som kan skje. Men det er heller ingen grunn til å være pessimist, bare at de som opplever utroskap også (mest sannsylig) har vært like lykkelige som dere er nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...