Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å legge inn et bud på en Mulberry veske....det står at du får med bevis for at den er ekte men er den det?

Inne i vesken står det made in China?

tror dere dette er en fake?

Veldig glad for tilbakemeldinger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei der,

jeg har en Mulberry veske og inni min står det ikke hvor den er lagd.

Det er kun en messing "tag" inni vesken med et nummer på!

Jeg hadde ikke stolt på at denne er ekte!

Er det forresten på ebay eller noe sånt du har sett den? Hva sier feedbacken til selgeren og har den andre lignende vesker, hva er utsalgsprisen?

Skrevet

Ja, det er på ebay....budet er oppe i £295 altså litt over 3000nkr

Selgeren har 99.8 eller noe sånt i feedback,men det er jo mulig de andre som har kjøpt av henne tror de går rundt med orginale varer, men at de er fake.

Nei....har ikke så veldig tro på dette produktet her...Jeg skal til London i feb, så da får jeg koste på meg det resterende og gå ut av Mulberry butikken med ekte vare :)

Skrevet

Husk taxfree-papirer når du handler i London - så får du igjen momsen på flyplassen! :5:

Skrevet

Det er vel 99,99% sikkert at en slik veske med "made in china" er falsk... Skal du kjøpe Mulberry-veske så kjøp den i butikk så er du sikker på at du får en ekte :)

Gjest Corinne
Skrevet

Tror du har blitt lurt kjære deg. De fleste designervesker/high end vesker blir laget i Europa, og har mer Made in Italy eller Made in France. Nå har ikke jeg Mulberry veske selv, og ikke interesse for de veskene heller, men du kan jo ta med den vesken til Mulberry butikken i Akersgaten og spørre dem, evnt titte på veskene der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...