Mrs. B Skrevet 25. april 2003 #1 Skrevet 25. april 2003 Jeg har et Excel dokument med flere regneark i. Er det noen måte jeg kan søke gjennom alle regnearkene i en omgang? Slik det er nå må jeg gå inn på hvert enkelt regneark og søke, og det er jo litt tungvindt. :-?
Mrs. B Skrevet 30. april 2003 Forfatter #2 Skrevet 30. april 2003 Er det ingen som vet? Går det ikke an da eller...? :-?
jordbær Skrevet 30. april 2003 #3 Skrevet 30. april 2003 vet ikke? CTRL F (engelsk=CTRL B) søker iallefall gjennom det ENE regnearket. Kanskje det er flere alternativ der.. Evt.. spør bindersen..(yeah)
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2003 #4 Skrevet 2. mai 2003 Markerer du alle regnearkene; marker det ene, hold ned Shift og klikk de andre (alle markeres hvite), så søker Excel gjennom alle regnearkene ved Rediger - Søk.
Gjest chica-ikke-innlogget Skrevet 2. mai 2003 #6 Skrevet 2. mai 2003 Åhh, det var kjekt å vite, sparer en del tid på det der! Har fullt med tråden her for å få svar jeg også. Men at jeg ikke kom på det der etter alt mulig rart jeg har prøvd... en stor takk fra meg også :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå