Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2008 #1 Del Skrevet 22. januar 2008 http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=506710 Utrolig tragisk, uansett hva som er grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lilli_* Skrevet 22. januar 2008 #2 Del Skrevet 22. januar 2008 Uff, så det nå jeg også. Så trist. Har hatt sansen for han siden jeg så han i "10 Things I Hate About You".. R.I.P... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 22. januar 2008 #3 Del Skrevet 22. januar 2008 Den filmen satt jeg å så på i går kveld på denna tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2008 #4 Del Skrevet 22. januar 2008 Kjempetrist, likte han veldig godt.heath Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 22. januar 2008 #5 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Visit My WebsiteHeath Hmmmm....hvorfor virker ikke linken da?? Endret 22. januar 2008 av gladidag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snibel Skrevet 22. januar 2008 #6 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Heath Ledger Found Dead in NYC at Age 28 [url=http://http ://abcnews.go.com/Entertainment/wireStory?id=4173318]url] Hmmmm....hvorfor virker ikke linken da?? Den andre der vet jeg ikke hva du vil med Men er den samme linken som ovenfor. Men helt på slutten er den en klamme feil. Endret 22. januar 2008 av Snibel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 23. januar 2008 #7 Del Skrevet 23. januar 2008 Veldig trist. RIP. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minien Skrevet 23. januar 2008 #8 Del Skrevet 23. januar 2008 Dette var trist. Er ikke ofte filmstjerners død går inn på meg, men akkurat dette synes jeg var utrolig fælt. Hadde sansen for ham - virka som en ålreit type i det store Hollywood-sirkuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 23. januar 2008 #9 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg syns det var litt trist i forrige uke da jeg hørte at Brad Renfro var dør, og nå også Heath Ledger. Husker han var smashing i Casanova. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 23. januar 2008 #10 Del Skrevet 23. januar 2008 Kjempe trist. Han virket som at han ikke var så veldig ødelagt av Hollywood, men fortsatt holdt seg jordnær. Søt var han også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 23. januar 2008 #11 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg syns det var litt trist i forrige uke da jeg hørte at Brad Renfro var dør, og nå også Heath Ledger. Husker han var smashing i Casanova. huff.. visste ikke at Brad Renfro også døde nå nylig.. det hadde jeg ikke fått med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 23. januar 2008 #12 Del Skrevet 23. januar 2008 Ja, jeg leste det. Synes det er utrolig trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå