Ninakanin Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Hei!!! Nå er det IKKE lenge til jeg står brud her i Bergen gitt, og i kjent Ninakaninstil er jeg jo selvfølgelig seint ute med ting.. Jeg jobber 13timers arbeidsdag for tiden, og det er bare ikke nok timer i døgnet til alle ballene jeg har i luften om dagen. Kan noen hjelpe meg å lage en liste over ting jeg ikke må glemme!? Alt fra de store selvfølgelige tingene til små tips som gjør at dagen glir avgårde som en lek og ikke blir for lik kjørestilen min... (les: bom-giring osv) Jeg trenger også hjelp til en slags kjøreplan fra dagen før bryllupet til og gjennom hele bryllupsdagen!!! HJELP MEG KJÆRE KG'ERE!!!!!!!!!! :hår: God klem fra Kaninen
Saeria Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Jeg regner jo med du har kjerka klar og prest og lokale... Hva med: Maten og drikke (inkl. velkomstdrikke og/eller nattmat?) Blomster (dekorasjoner, bukett, corsage) Antrekk (kjole, undertøy, sko, smykker, cape, evt. slør, tiara og klær til mannen) Musikk Bordkort Evt. Bordplan Tale/sanghefter Har dere avtalt hva toastmaster skal gjøre og når uner middagen? Vet forlovere hva de evt skal hjelpe dere med på dagen? Transport til lokalet Fotograf Evt. time på spa en uke i forkant for å stresse neeeeed. Dagen: Ringene. Hvem skal ha de og hvor er de. Transport til kjerka Mannen Når skal du være hos frisøren? Når må du da stå opp? Hvem legger make up. Hvor skal du kle deg I veske: Et par ibux/paracet Klar neglelakk hvis du eller forlover har strømpebukse og den ryker Lommetørklær til å tørke tårene Leppestift/gloss Blottingspapir eller pudder om du har en tendens til å bli blank i panna Tale til mannen? En liten reisedeo, just in case. Så lenge hjelperne vet hva de skal gjøre og når, så kan dere i grunnen lene dere tilbake og slappe av. Toastmaster gir beskjed når og hvem som skal tale, når det evt. skal synges og vil nok hjelpe gjestene med å finne seg til rette. Din forlover hjelper deg nok når du skal på do, holder blomster og veske og retter på kjole. Lykke til! Jeg skal tenke på deg, når jeg feirer bursdagen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå