Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På julebordet desember i fjor kom jeg i snakk med en kollega jeg har kikket på lenge. Begge var vi samboere på hver vår kant, men vi fant likevel tonen, og begynte straks å sms'e..

Nå er det slutt mellom meg og min samboer, et brudd som hadde lagt i kortene lenge. Denne jobbfyren var nok bare en "puffer" for å ta det endelige steget (og ja, jeg var utro, vi hadde sex i jula, flere ganger..)..

Saken er at min kollega fortsatt bor sammen med sin samboer. Hun flyttet fra ham etter julebordet (uten å vite om meg, han luftet bare tanken om å gjøre det slutt), men nå har hun plutselig retunert til leiligheten deres, klar for å vinne ham tilbake. Jeg brydde meg ikke om henne i begynnelsen, det hele var bare så fysisk med denne jobbflammen min, men nå..

Jeg tror jeg begynner å få litt følelser for ham. Vi har møttes hver eneste dag, hatt sex uttallige ganger, men alltid har han dratt hjem, for å ikke vekke mistanke hos samboeren.. Videre sier han at han leter etter ny leilighet på nettet osv, men det virker ikke akkurat som om det er førsteprioritet..

Hva skal jeg tro folkens? Har noen vært i samme situasjon? Jeg begynner å tvile på at han faktisk forlater henne.. Jeg ønsker ikke rushe inn i nye seriøse greier, men jeg vil ha ham for meg selv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tror du begynner å få litt følelser for ham.

Høres ikke ut som han har solid grunnlag for å tro at det er noen som venter på ham om han flytter ut fra den han har.

Særlig ikke med alle møtene og all sexen som ikke krever at han flytter ut.

Skrevet

Hmm, jeg tror han skjønner det er mer fra min side enn bare sex.. Og det er akkurat det som gjør meg så usikker, at jeg er kjærlig og kosete og sårbar.. Så jeg tror nok han har grunn til å tro at noen venter på ham hvis han tar det endelige steget.. Men kanskje jeg bør være mer tydelig? Vil ikke det skremme ham?

Skrevet

Det bør uansett ikke skremme ham fra å flytte fra et dårlig forhold for sin egen del, med mindre du virker å ha så mye stalkerpotensiale at han trenger henne som beskyttelse ;)

Kommer han seg ikke ut, er det dessverre trolig fordi han ikke er ferdig med det forholdet han er i.

Skrevet

Trekk deg ut og si at han gjerne kan kontakte deg når han har flyttet fra samboeren. Da får du i alle fall vite helt ærlig hvilke hensikter han har. Det merker du jo fort om han tar kontakt eller ikke.

Skrevet

Her må jeg bare gjøre en ting klinkende klart. Tenk på den stakkars samboeren hans. På KG her kan du lese om alle de ulykkelige kvinnene som har tatt kjæresten / samboeren i utroskap. Det er KJEMPE DÅRLIG GJORT!!!

Du ødelegger en stor del av hennes liv med dette. Og siden du vet at han er utro mot henne, så hvordan kan du være sikker på at han ikk vil være det med deg dersom det blir noe mellom dere. Vet du hva, hold opp med det nå.

Men hvis jeg tenker meg om så, gjort er gjort, jeg synes det er mye bedre om dere venter med å ligge med hverandre til etter at han har gjort det slutt med henne. Noe han antakeligvis MÅ siden han er utro. Gjør han det ikke slutt med henne og flytter synes jeg du skal si det til samboeren hans. For du har gjort noe med han som egentlig er hennes rolle, og det fortjener hun å få vite om.

Gjest StockDama
Skrevet

Du var utro, han var utro, dere er et perfekt par, han burde gå fra samboeren sin, for jeg regner med hun ikke fortjener det dere har gjort....

• 1 måned senere...
Skrevet

Først og fremst burde du opplyse denne utro mannen om hvilke ønsker du har.Om han forlater henne er det ikke dermed sagt du får ha han for deg selv.Jeg har vert i samme situasjon som samboeren hans-og ville satt stor pris på at hun han var utro med hadde opplyst meg om hva dem bedrev bak min rygg,bl.a p.g.a den unødige faren jeg ikke visste jeg var pådratt.Hva du skal tro.?Selv om det er muligens er vanskelig for deg,så burde du prøve å sette deg i hennes situasjon.Kanskje hun ville bli glad for at noen forteller henne hva hun faktisk er sammen med?Ingen ønsker en mann man må dele med andre damer,gjør du?Du har vert med å bevisst skade et forhold.Skam deg.Du og "jobbfyren" har virkelig fortjent hverandre.

Skrevet

"Jeg ønsker ikke rushe inn i nye seriøse greier, men jeg vil ha ham for meg selv.."

Har du tenkt på samboeren hans, som er så glad i ham at hun faktisk kom tilbake for å prøve å redde forholdet? Hun vil nok også gjerne ha ham for seg selv, av langt mindre egoistiske grunner.

Synes du skal lese litt om dem som har opplevd utroskap, hvordan de har det.

Og om du får ham for deg selv en gang, og dere etablerer et skikkelig forhold, nærmest håper jeg at han gjør det samme mot deg, som han gjør mot sin nåværende samboer. At det går an! :nei:

Skrevet

Jeg klarer ikke å ha den minste sympati med jenter (og gutter) som bevisst går inn i et forhold basert på utroskap. Forferdelig dårlig gjort!!!

Skrevet

Hva i all verden er det med deg?Lurer stygt på hva du jobber med!Hold deg unna dem du.Regnet du med sympati eller?Da må du nok suttre på en annen side.Fatter ikke at det går an å bli så blind.Han elsker dama si,hehe,nei og nei....TENK!

Skrevet

Herregud folkens, ikke vær så fordømmende! Dette kan faktisk skje den beste.

Jeg anbefaler at du ber han velge jeg.. deg eller henne... det er jo ikke pent å være utro bak ryggen på noen, så gi han heller muligheten til å velge.

Og hvis han velger henne, respekter det!

Skrevet

Nej,dette skjer de verste.Desverre.Stakkars mann,han har da dame.LA DEM FÅ FRED!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...