Gå til innhold

Bryllups undertøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger å få tak i en body/korsett sak som løfter puppa men som også er lav i ryggen og stroppeløs. Hvor har dere fått tak i deres undertøy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Trenger å få tak i en body/korsett sak som løfter puppa men som også er lav i ryggen og stroppeløs. Hvor har dere fått tak i deres undertøy?

det lurer jeg også på, men jeg vil gjerne kjøpe i butikk har jeg funnet ut av. jeg vil også ha en som har push up effekt. jeg har prøvd et korsett som selges på nettet, som visstnok er veldig populært. den bare presser de flate. :( det står at den skal presse barmen opp, men, ikke tale om det gjør...

har hørt flere si det, og at de ikke kunne ha den under kjolen. :kjefte:

Endret av Linn24
  • 3 uker senere...
Gjest Gjest_Laila_*
Skrevet

Jeg har kjøpt en bh som man klistrer på foran med spiler hos La Senza i Bogstadveien, da blir ryggen helt bar. Kanskje de har korsett som ligner også.. Prøv der , de har mange løsninger:)

Skrevet

Jeg har kjøpt et som jeg ikke får brukt engang jeg... litt kjipt.. Trodde først jeg trengte korsett under kjolen, men skal ikke ha noe under bortsett fra truse. De sa på brudesalongen at mange velger å ikke ha noe under en slik kjole som jeg har valgt fordi overdelen er korsett-lignende og holder inn veldig bra.

Så det er lurt å vente med å kjøpe til du vet hvilken kjole du skal ha iallefall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...